قوانین

ضمن خوش آمد به کاربران عزیز به اطلاع میرساند  هر کاربری که قصد خرید از فروشگاه اینترنتی ابوحسین  دارد، باید قوانین را مطالعه نماید در صورت عدم مطالعه قوانین مسئولیتی بر عهده ی فروشگاه نمی باشد.

اصطلاح فروشگاه به فروشگاه اینترنتی ابوحسین  گفته می شود.

  1. کاربر: به افرادی اطلاق می شود که از طریق فضای مجازی و راه های ارتباطی به فروشگاه مراجعه می نمایند.
  2. خریدار: هر کاربری که قصد خرید محصولات و کالا از فروشگاه داشته باشد.
  3. محصولات: هر خدمات و کالای سمعی و بصری که خریدار بابت آن وجه رایج می پردازد گفته می شود.
  4. روش پرداخت: به پرداخت وجه بابت خرید هر نوع کالا و محصولی گفته می شود.
  5. قوانین: کلیه بایدها و نباید ها و خطوط قرمز در هر مجموعه ای اطلاق می شود.

برای پرداخت وجه کافیست از طریق درگاه های اینترنتی  مندرج در سایت و یا از طریق عملیات کارت به کارت که از طریق پشتیبانی و مدیریت سایت اعلام می شود، مشتریان گرامی می توانند اقدام به خرید محصولات نمایند.

ضمناً به اطلاع میرساند این فروشگاه هیچ شعبه ای ندارد  لذا هر فروشگاهی تحت هر عنوانی  غیر از این فروشگاه باشد کاملاً جعلی است.

کالا در شرایطی قابل بازگشت می باشد:

  1. درصورتی که مرسوله تاریخ انقضا گذشته باشد.
  2. در صورتی مرسوله فاقد اصالت باشد و مدارک و مستندات کافی و محرز باشد.
  3. در صورتی مرسوله با کالای سفارش داده شده فرق داده باشد و مرسوله فوق صحیح و سالم بوده و پلمپ آن باز نشده باشد.
  4. در صورتی خریدار قبل از ارسال، با پشتیبانی هماهنگ نماید ارسال متوقف می شود اما اگر کالا ارسال شود امکان لغو و عودت وجه میسر نمی باشد.

در صورتی کالایی با تایید مدیریت عودت داده شود، 48  ساعت بعد به شماره کارت  معتبر بنام خریدار عودت داده خواهد شد.

به هرگونه درخواست وجه به شماره کارت غیر خریدار، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

به عودت کالا که زمان تحویل آن به دست مشتری بعد از 7 روز، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

معیار تحویل کالا ،سامانه اداره پست جمهوری اسلامی، و شرکت تیپاکس می باشد.

معیار مرسوله ها و  کالاهای خارج از کشور و بین الملل به تاریخ تحویل ارائه شده توسط شرکت های طرف قرار داد خواهد بود.

کالاهای دانلودی، بعد از پرداخت خریدار، بلافاصله به حساب کاربری وی ارائه می شود.

در صورتیکه به هر دلایلی خریدار موفق به دریافت کالای دانلودی نباشد، کافیست با پشتیبانی از طریق ارسال تیکت و یا سایر روش های ارتباطی مندرج در سایت، ارتباط گرفته و محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرد.

کالای دانلود مشمول برگشت و عودت وجه نخواهد بود.

هرگاه مشتری در هنگام ثبت سفارش آدرس غلط ارائه نماید، تا قبل از ارسال سفارش امکان اصلاح آدرس جدید وجود دارد.

اگر بعد از ارسال کالا، مشتری ادعای اشتباه تایپی یا آدرس اشتباه نماید،  هیچ مسئولیتی بر عهده فروشگاه نمی باشد.

هرگاه مشتری درخواست ارسال کالا برای شخص دومی نماید تنها کافیست مشخصات آدرس و کد پستی در قسمت مربوطه مندرج نماید.

درصورتی مشتری بخواهد چند کالا به چند نقطه مختلف بفرستد کافیست در هر سفارش آدرس مکان مورد نظر را ثبت نماید.

هرگاه مشتری در بین محصولات، از کتب مندرج در سایت انتخاب و سفارش دهد فقط هزینه بسته بندی اخذ می شود ومرسولات فوق از طریق تیپاکس و پس کرایه (پرداخت کرایه بار در مقصد) ارسال می شود که با توجه به فاصله مقصد از طریق تیپاکس دریافت می شود و فروشگاه در سرعت توزیع کالا از طریق تیپاکس نقشی نداشته و ممکن است کالایی در 2 روز و کالایی دیگر در 7 روز کاری توزیع شود که از عهده ی فروشگاه خارج است.

فروشگاه فقط متعهد است که در سریع ترین زمان و بدون تعلل عمدی، مرسولات را تحویل مراکز تیپاکس دهد.

در انتخاب کالای دیگر بجز کتاب و انتخاب گزینه ارسال با تیپاکس و پس کرایه شدیدا اجتناب کنید زیرا مابه التفاوت اگر به پشتیبانی پرداخت نگردد مرسوله ارسال نخواهد شد و در نهایت سفارش کنسل خواهد شد.

درصورتی چند سفارش بخور و کتاب دارید توصیه می شود بخورات و سایر وسایل مد نظر از طریق پست پیشتاز جداگانه سفارش دهید، سپس کتاب ها را نیز جداگانه و از طریق ارسال تیپاکس و کرایه در مقصد سفارش دهد در اینصورت هر دو سفارش شما منصفانه ثبت و پردازش می شود.

اگر به هردلیلی مشتری در فرایند خرید با مشکل مواجه شد در پیام رسان های واتساپ یا تلگرام و یا روبیکا و ایتا به شماره پشتیبانی مندرج در سایت پیام داده و ادامه روند انجام خواهد شد.

 

هزینه ثبت شده برای هر تک نیت سرکتاب است؛ برای هر نفر در خانواده، معادل همین هزینه جدا اخذ می شود درصورتی با هزینه فوق و شرایط مشکلی ندارید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.