رزق و روزی

⭕️کرامت / اجرت / دستمزد (بخش دوم)⭕️

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

⭕️کرامت / اجرت / دستمزد (بخش دوم)⭕️

🔰 در مقاله قبل به تعریف اصطلاح (کرامت / اجرت / دستمزد ) پرداختیم حال به شکل کامل تر مبحث فوق را ادامه می دهیم .

✅ همیشه شبهاتی در مورد کرامت وجود دارد و افرادی به بابا یا ماما یا استاد حاذق مراجعه می کنند و در ازای انجام خدماتی به وی کرامت میدهند و اعتقاد دارن تمام کرامت نصیب بابا یا ماما و یا استاد حاذق می شود .

❇️ کسی که با گذشت زمان و تجربه وبه مقام بالا میرسد و وقت و زندگی خود را صرف علوم غریبه نموده بابت وقتی که میگذارد لایق دریافت کرامت است .

⛔️ ما در علوم غریبه دو گروه داریم :

⛔️ ما در علوم غریبه دو گروه داریم :

✅ ۱_گروهی که واقعاً بابازار و مامازار و استاد حاذق هستند

✅ ۲_گروهی که مدعی هستند و مطالب را از اینترنت و چندین جای مختلف جذب کرده و هیچ اطلاعات و تجربه ندارند و اکثرا  کلاهبردار هستند .

❇️ هر دو گروه فوق کرامت میگیرند منتها خداوند به انسان قوه ی عقل داده است تا خوب را از بد و جاهل را از عاقل دریابد بنابراین قبل از واریز هرگونه وجهی باید شخص مقابل صفات و دانش کافی را داشته باشد وگرنه مراجعه کننده به دام شیوخ قلابی و اساتید فیک می افتند .

🚫 در علوم رحمانی کلمه ای به عنوان شرط کردن و جوابدهی ۱۰۰ درصدی معنایی ندارد و این از ضعف استاد نیست بلکه در علوم رحمانی اعتقاد اول خداوند و در مرحله دوم رفع موانع (سحرجادوچشم و…) و سوم اعمال مورد تشخیص استاد است ولی در علوم شیطانی مخصوصا یهودی و صبی قول ۱۰۰ درصد میدهند چون پیمان و عهد با شیاطین دارند .

❌ بسیاری بر این باور هستند برای جلب اعتماد مراجعه کننده نصف مبلغ را بپردازد و بعد از گرفتن جواب مابقی مبلغ را بپردازد ، این کار به چند شکل اشتباه است :

☑️ ۱_در بالاتر ذکر شد اول تحقیقات کامل سپس اقدام به درمان یا هر خواسته مورد نظر

☑️ ۲_هر بابایی یا ماما که کار انجام میدهداز مبلغ کرامت قسمتی سهم خود و قسمتی سهم شیوخ است اگر شخص اینگونه رفتار کند بابا مجبور است هرچه در بیاورد سهم شیوخ بگذارد و اینگونه در زندگی شخصی و مالی با مشکل مواجه خواهد شد.

☑️ ۳_ممکن است مراجعه کننده جواب بگیرد و بگوید جواب نگرفته ام که مابقی پول را نپردازد

☑️ ۴_موکلین بابا یا ماما از وی ناراضی خواهند شد که در ادامه می پردازیم

و…

⭕️ سوال : اگر شخص بیمار برای مداوا خرج کند و جواب نگیرد تکلیف چیست ؟!

🔰 در زمینه امور علوم غریبه رحمانی اجابت با خداوند است و کسی نمی تواند بگوید تا فلان تاریخ مقصود حاصل می شود اما می تواند قول بدهد که به نحو احسن کارهای محوله انجام نماید .

🔘 در زمینه اعمال سفلی و شیطانی اگر ساحر قول داده موظف به عمل است .

⭕️ اما در حالت کل علوم غریبه تفاوتی با پزشکی ندارد کسی که به طبیب و پزشک مراجعه می کند و شخص به داروخانه میرود و دارو می گیرد ولی اگر درمان نشود هیچ گاه به مسئول داروخانه نمی گوید پول را پس بده زیرا درمان نشده ام !

🟢 اگر استاد انجام دهنده بابازار واقعی باشد در زمینه های باطل سحر ، دفع جن ، دور کردن جن از بدن و خانه و امثال این اعمال را قول بدهد و انجام دهد زیرا مطابق احادیث و روایات سحر قابل ابطال است .

🔴 دستمزد های نجومی و سنگین (مثال ۵۰ میلیون تومان به بالا ) از لحاظ عرفی و انسانی درست نیست و کسی که بیمار و مشکل دار است برای درمان خود نباید اینگونه مبالغ خرج نماید .

🔴 در ضمن مبالغ ریز (زیر یک میلیون تومان ) نشانه ضعف و سطح پایین آن استاد نیست بلکه ممکن است بخاطر شرایط اقتصادی جامعه مبلغ پایین در نظر بگیرد .

🔸مراجعه به هرکسی کار درستی نیست زیرا یک تشخیص اشتباه علاوه بر خسارت مالی ، صدمات جبران ناپذیری ممکن است در بر داشته باشد .🔸

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!

 

هزینه ثبت شده برای هر تک نیت سرکتاب است؛ برای هر نفر در خانواده، معادل همین هزینه جدا اخذ می شود درصورتی با هزینه فوق و شرایط مشکلی ندارید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.