لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
ناموس کفتار

ناموس کفتار آیا واقعیت دارد یا خرافات است؟

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

ناموس کفتار یا آلت جنسی کفتار ماده اگر اصل و با اصول صحیح تهیه و فعال شود خواص ماورایی فراوانی دارد و هزینه آن بسیار زیاد است

کفتار که در انگلیسی به آن Hyena گفته می شود از جانوران در معرض انقراض می باشد و نژادهای گوناگونی دارد و هم در آسیا و هم در آفریقا زیست می کند و نژادهای مختلف آن در مان های مختلف کره ی زمین پخش شده که تنها 4 نژاد آن وجود دارد و مبقی منقرض شده اند.(برای مطالعه کفتار در ویکی پدیا کلیک کنید)

کفتار
4 نژاد کفتار

اعتقاد به ناموس کفتار از دیرینه با ایرانیان و سایر ملل مذهبی و اسلامی بوده بصورتی که بسیاری از ساحرهای بزرگ خود به صحرا میرفتند و شروع به شکار کفتار ماده میکرده و آلت جنسی را می بریدند و با آدابب و پودرهای مخصوص عمر طبیعی این قسمت از بدن کفتار ماده را از فساد و خراب شدن طولانی میکردند و آن را در پارچه قرار میداده و بعد از مراسمات و دستورات خاصی بنام شخص عقد میکردند.

ناموس کفتار
نمونه ناموس کفتار تقلبی

آیا ناموس کفتار اصل و تقلبی دارد؟

پاسخ به این سوال بله است؛ کفتار موجودی در حال انقراض است و نژاد خاصی از آن خاصیت ماورایی دارد نه هر کفتار ماده ای بنابراین هرکس بصورت احساسی و بدون دانش قبلی اقدام به کشتن حیوانات کند از لحاظ شرعی و قانونی حرام و شامل مجازات است و از لحاظ ماورایی نیز کاربردی ندارد.

در برنامه ها و سایت های مختلفی تبلیغاتی مبنی بر فروش ناموس کفتار اصل با قیمت های خیلی کم داده می شود که همه بشرط اصل می فروشند اما هنگامی خریدار آن را تهیه می کند هیچ فایده ماورایی برای وی ندارد و فقط پول خود را دور انداخته است و برای مبلغ پایین ارزش شکایت و پیگیری قانونی ندارد.

بالای98 درصد ناموس کفتارهای اصل که در بازار میفروشند آلت جنسی سگ یا بز ماد است و بعد از تهیه آن بصورت وحشیانه و غیراصولی آن را به مردم میفروشند.

آیا ناموس کفتار اصل واقعا وجود دارد و چه خواصی دارد؟

پاسخ به این سوال بله است؛ ناموس کفتار اصل بسیار کمیاب است ولی اگر استادی که قصد تهیه آن را دارد نوع واقعی و اصلی آن را تهیه کند هزینه آن بسیار گران است و شاید با نرخ تورم امسال حدود بالای 15 میلیون تومان باشد.

ناموس کفتار اصل اگر بنام زده شود و اصولی استفاده شود خواص زیر دارد:

1_جذب بسیار زیاد جنس مخالف

2_افزایش رزق و روزی و درامد

3_افزایش شانس و برنده شدن

4_محبوب دل ها شدن

5_افزایش فروش جنس و کالا

6_جذب مشتری

7_بهترین ابزار برای فروش ملک

و…

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!