لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
نوبان

زار موجودی وحشی نیست و نیاز به رام کردن ندارد!

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

زار موجودی رحمانی است و سادات، شیوخ بحری، شیوخ نوبان، شیوخ حبش و… همگی زار هستند، دسته بندی جدا از زار ندارند و تماما دلسوز و مهربان هستند.

زارها خلقتی از جنس جن هستند که بسیاری آنها را فرزند مشترک بین انسان و جن می دانند، برخی نیز آنها را تیره و نژادی از جنس جن میدانند که البته فرضیه دوم قطعا درست تر است.

کلمه ی زار کلمه ای آفریقایی بوده و ریشه در آفریقا دارد و ملت و تمدن های زیادی با فرهنگ زار ارتباط دارند  بنابراین خیلی از اصطلاحات در وادی زار به زبان آفریقا بر میگردد.

حال ادامه ی مقاله را با سوالات و رفع ابهامات می پردازیم. 

نوبان

آیا زار موجودی وحشی، سخت گیر است و توسط بابا رام می شود؟

زار موجودی رحمانی است و هدیه ای از طرف خداوند به انسان ها می باشد و این مخلوق که بالای 95 درصد آنها خداپرست هستند تنها 5 درصد از آنها کافر هستند که به اصطلاح به آنها (ارضی) گفته می شود و طی آداب خاصی آنها یا خداپرست می شوند و یا دیگر در زندگی شخص دخالت نمی کنند.

زارها دین های مختلفی مثل اسلام، یهود، مسیحی و… دارند ولی مانند انسان ها بین مسلمان و یهود آنها اختلاف و ناسازگاری نیست و به عنوان مثال اگر انسانی مسلمان باشد و زار وی یهودی باشد زار وی هرگز او را بخاطر دینش اذیت نمی کند و هرگز به تغییر دین تشویق نخواهد کرد و تنها وی را راهنمایی می کند که راه خیر و شر را بهتر درک کند و با افراد ناباب رفت و آمد نداشته باشد.

زار تا زمانی شخص بفهمد موجودی با وی است که همیشه نگهبان انسان بوده و در همه جای زندگی وی کمک کرده گاهی گره هایی میندازد و شخص بابت گره ها به بابازار مراجعه می کند و می فهمد زار دارد.

زارهایی که برای هر انسانی می آیند از بین شیوخ زار و هستند و انسانی یافت نمی شود که زار داشته باشد و زار وی سرباز یا خادم باشد و تماما مقام شیخ و افراد بزرگ را دارند.

زار داشتن سن و سال ندارد و ربطی به اعتقاد ندارد که در مقاله های گذشته به آن پرداختیم، یعنی یک کودک 3 ساله گرفته تا پیرمرد 90 ساله در هر سن و سالی می توانند زار بگیرند چه از طریق ارثی(حاصل ازدواج زن و شوهری که زار دارند) و چه از طریق سحر و جادو (برای حفاظت از شخص در برابر موکل سحر و…)

بنابر این موجودی به این دلسوزی و مهربانی غیرممکن است موجودی وحشی باشد و طبق براوردی که بنظر می رسد اکثر کلاهبرداران به دنبال خراب کردن نام زار برای رسیدن به پول و مال و اموال هستند.

زار بدوی

آیا نوبان جلوی بقیه زارها را می گیرد و اجازه نمیدهد زار جدید بیاید و با زارها می جنگد!؟

در بالاتر گفتیم نوبان نیز گروهی از زارها می باشند که وظایف و رسالت خود را دارند در بسیاری از شبکه های اجتماعی زار را از نوبان جدا میدانند و نوبان را موجودی وحشی ومنفی جلوه می دهندکه ریشه در جهل و اطلاعات کم آنها دارد.

نوبان نیز از جنس زار است و موجودی بجز زار نیست به کسی که مراسم بابا شدن بگیرد و مخصوص نوبان انجام دهد بابازار نوبان می گویند و اگر همین شخص برای حبش مراسم بگیرد بابازار حبش می گویند و اگر برای بحری بگیرذ بابازار بحری می گویند و…بنابراین همه در دسته زار قرار دارند و پیزی خاج از آن نیستند.

ممکن است کسی یک زار داشته باشد و شخص دیگری 8 زار و این بر اساس تصمیم زارها می باشد مثال یک کشتی را فرض می کنیم این کشتی اگر یک ناخدا بتواند همه ی کارها انجام بدهد نیروی کمتری استخدام می کند و اگر کارسنگین تر بخواهد انجام دهد نیروی بیشتری استخدام میکند بنابر این کسی که زار دارد، بر اساس تصمیم و صلاحدید زارهای وی نیروی جدید می گیرند یا نمی گیرند و حتی بابازار نمی تواند در این امر دخالت کند.

بنابراین تعداد زار طبق مدیریت و صلاحدید سایر شیوخ است و هیچ ربطی به قدرت و ضعف زارها ندارد و تشخیص اینکه آیا زار جدید آمده یا نه با بابازار  و مامازار است زیرا مکن است کسی بجای زار برای وی جن بیاید و نقش بازی کند!

بحری

آیا زار خارج می شود؟ آیا راهکاری برای دفع زار وجود دارد؟

زار موجودی رحمانی است و بین سید و بحری و حبش و نوبان و…هیچ فرقی نیست وتماما عزیز و دوست داشتنی و برابر هستند و هرگز به دنبال صدمه و آسیب به انسان ها نیستند و اکثرا صاحب مقام های بالا در دنیای خود هستند و نیازی به انسان ندارند.

افرادی مدعی می شوند که می توانند زار را خارج کنند و حجاب مخصوصی میدهند که زار را دفع کنند که مشخص است یا از زار اطلاعی ندارند و یا میدانند طرف مقابل از زار اطلاعاتی ندارد و برای همین با حرف های سنگین به دنبال کلاهبرداری از شخص هستند.

زار مسیری یک طرفه است اگر وارد شود خارج شدن در کار نیست و مسیری نیست که با دعا و حجاب حل بشود!

زار در صورتی میرود که از شخص ناامید شود و قهر می کند و اگر زار برود مثل رفتن نگهبان یک قلعه نظامی است و این قلعه براحتی قابل فتح توسط هر موجود خبیث و جن کافری خواهد بود.

زار بهترین دوست انسان است افرادی که زار دارند عمدتا آدم های تنهایی هستند و علت آن اینکه دوستان و رفقای ناسالم و خطرناک را دفع می کنند تا صدمه ای به شخص نزنند و هیچ وقت یک انسان نمی تواند دوستی به دلسوزی زار پیدا کند.

بخور صندل سرخ (صندل احمر) صلاله عمان کیفیت ممتاز و بسیار خوشبو

✅ مناسب زار و جن های مسلمان ✅ دفع جن کافر و آرام کردن همزاد بد ✅ افزایش رزق و روزی ✅ دفع انرژی منفی ✅ موثر در گشایش بخت
کیفیت ممتاز
سیحوت

در کجا ممکن است زار بگیریم؟

زار موجودی رحمانی است و هدفش کمک است و از  سمت خداوند برای کمک هستندو انسان چون چشم سومش باز نیست زحمات و کمک زار را نمی بیند و هرگز  درک نخواهد کرد.

وقتی شخصی به قبرستان یا مکان تاریک و یا دره های تاریک و مکان های مشکوک به جن میرود خواسته یا ناخواسته اجنه را جذب می کند و به اصطلاع عارض میگیرد و جن یا عارض به دو شکل خود را نشان میدهد یا باحالت هایی مثل شخص جن زده، یا حالت هایی مثل کسی که در زندگیش دایم گره و قل است و نمیداند علت بد بیاری های وی چیست و یا جرا مدام خواب جنسی و کابوس می بیند.

شخصی نیز ممکن است بخاطر جذابیت ظاهری مدام چشم زخم بخورد و یا دشمنان و حسودان به هر دلیل برای وی جادو بزنند و در زندگی نیز مدام بدبیاری می آورد.

ما انسان ها دوگروه هستیم گروهی که اعتقاد به جن و… داریم و گروهی که اصلا اعتقاد به این مسائل نداریم و جالب اینکه مساله عارض و سحر و جادو و… برای هر دو گروه اتفاق میوفتد بنابراین اعتقاد به مسائل ماورایی هیچ تاثیری ندارد و هردو گروه ممکن است در زندگی هر دوگروه دخیل شود.

گرفتن زار چند راه است: !_بصورت ارثی و از والدین به شخص 2_از طریق سحر و جادو 3_از طریق شرکت در مجالس و مراسم زار

زار اگر به شخصی که سحر وجادو دارد یا عارض گرفته کمک نکند آن شخص چون چشم سوم باز نیست یا موقت باز است تا مرز دیوانگی میرود بنابراین وجود زار در زندگی بسیار مفید و تا حدودی ضروری است.

سلامت إهن

زار از دید روانشناسی در ایران و جهان

در زمینه زار از دیدگاه روانشناسی قبلا مقالاتی نوشتیم(جهت خواندن کلیک کنید) در دیدگاه روانشناسی به عنوان یک بیماری روحی میدانند و برای رفع آن داروها و تجویز های مخصوصی انجام میدهند.

زار با بیماری اسکیزوفرنی فرق دارد در تعریف اسکیزوفرنی یک اختلال روانی است که با دوره‌های مداوم یا عودکننده روان‌پریشانه مشخص می‌شود. علائم اصلی شامل توهم (غالبا توهم شنیداری)، هذیان و اختلال تفکر است.

 علائم دیگر عبارتند از کناره‌گیری اجتماعی، کاهش ابراز عواطف و بی‌تفاوتی علائم معمولاً به تدریج بروز پیدا می‌کنند، در اوایل بزرگسالی شروع می‌شوند و در بسیاری از موارد هرگز به‌طور کامل برطرف نمی‌شوند.

زار فرق دارد علایم، خواب ها، رویای صادقه و…کاملا متفاوت است ، عمدتا افرادی که زار دارند ممکن است به زبان های خارجی همچون آفریقایی،چینی و.. موقعی زار نازل است صحبت کنند در صورتی کسی که بیماری روحی و اسکیزوفرنی دارد ممکن نیست نازل بشود یا صحبت کند.

کسی که زار دارد علامت هایی دارد و در مراسم زار علامت های دیگری نیز در وی نمایان می شود و حتی بالای 70 درصد پیش بینی وی درست خواهد بود ولی کسی که اسکیزوفرنی دارد نمی تواند خیلی از علامت ها را درک کند.

زار عاشق بوی بخور مخصوصا بخور صندل سرخ و جاوی سیاه است و با آداب خاصی کاملا مشخص است که شخص زار دارد و تشخیص توسط بابا انجام می شود ولی کسی که اسکیزوفرنی و مالیخولیا دارد حتی با بابا درمان نمی شود و حتی آدابی که بابا انجام میدهد کوچکترین اثری بر زندگی و سلامت وی نخواهد داشت.

کسی که زار دارد خواب های خاصی می بیند که با خواب و رویا فرق دارد و خیلی از مسائل را به وی کمک میکند اما کسی که اسکیزوفرنی دارد ممکن است حس کند اینجور علامت هایی دارد و حتی حوصله ی خود را نیز ندارد.

زار با ادیان مختلفی است و به دنبال کمک به بشریت است و نیازی به اثبات ندارد و از چند هزار سال قبل از اسلام نیز وجود داشته است، البته افرادی نیز وجود دارند که تظاهر به داشتن زار دارند و کوچکترین اثری از زار در آنها نیست اینطور افراد که از اسم زار سوساتفاده می کنند قطعا به درد و بلای جسمی و روحی ومالی مبتلا خواهند شد.

بخور جاوی سیاه اصل و کمیاب بسته 100گرمی _ با کیفیت و ممتاز وارداتی از مالزی

✅ مخصوص زارها و شیوخ زار ✅ مناسب مراسمات زار ✅ مناسب احضار موکلین مسلمان ✅ پاکسازی فضا از انرژی های منفی ✅ کمک در فعال کردن چاکرا و چشم سوم ✅ افزایش اعتماد به نفس
کیفیت ممتاز

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!