لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
سوره های مغربی

سوره های مغربی خواص و خطرات آن

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

سوره های مغربی ماتتد فیل مغربی، یس مغربی، آیت الکرسی مغربی و… وجود دارد که علت پیدایش و خواص این ایات مغربی مانند باطل سحر و… خواهیم پرداخت

آیات مغربی و سوره های مغربی همانطور که از نام آنها پیداست ارتباط با آیات قران دارد و در بسیاری از کتب قدیمی مربوط خواص زیادی برای آنها نوشته شده که به شرح آن می پردازیم.

همانطور که میدانیم در بسیاری از ادیان و فرقه ها و گروه ها آدابی تحت عنوان چله نشینی برای تزکیه نفس و رسیدن به مقامات بالا و پاکسازی روح وجود داشت و هنوز ادامه دارد.

در علوم غریبه اساتید ماهر و بنام همچون شیخ بهایی، ابن سینا، ابوریحان بیرونی و…ارتباط با اجنه داشته و کتاب های زیادی در این مورد نوشته و با کمک آنها خیلی از مسائل حل میشد.

در مبحث احضارات خطرات آن کاملا مشهود است بطوریکه همه شنیدیم یا دیدیم روایت های مختلفی از باب ضربه خوردن انسان توسط جن و یا ضربه توسط سحر و باطل سحر بدون اذن استاد از جمله این موارد است.

سوره های مغربی خواص بسیاری دارند  و در ادامه خواص این ایات مغربی و ضررهای آن میپردازیم و به چند نکته مهم نیز خواهیم پرداخت.

احضار جن

خواص سوره های مغربی و قرائت این ایات مغربی:

⭕ باطل سحر

دفع جن

⭕ پاکسازی محیط از نیوهای منفی

⭕ دفع ظالم

⭕ رو سفید شدن نزد حاکم شرع و قاضی

⭕ جلب حبیب و عشق

⭕ افزایش رزق و روزی

و…

یس مغربی

ضررهای سوره های مغربی و قرائت این ایات مغربی:

همانطور که می دانیم در این دنیا هرکاری عوارضی دارد به عنوان مثال بعد از خوردن غذا معده ممکن است ترش کند و یا بر اثر پرخوری شخص به دردسر بیوفتد.

در زمینه سوره های مغربی و قرائت این ایات مغربی نیز نکاتی مهم است مانند: 1_داشتن تجربه احضار 2_داشتن اذن و اجازه از استاد 3_فراهم بودن محیط و نداشتن مزاحم 4_داشتن حجاب ماورایی ومندل

هرکاری اگر درست انجام نشود عوارض خود را دارد که اگر شخص به آن نپردازد قطعاً صدمه میخورد و اتفاق های ناگواری برای شخص پیش خواهد آمد مانند:

⭕ عصبانیت موکلین و فرشته های مقرب

⭕ گره در کارها

⭕ بدبیاری مداوم

⭕ افتادن شر و بلا در زندگی

⭕ از هم پاشیدن و طلاق و جدایی در خانواده

⭕ مشکلات پزشکی و ایجاد تومور و سرطان

⭕ حالت دیوانه و جنون برای شخص اننجام دهنده

و…

باطل سحر

آیا با استفاده از مطالب اینترنت و سایت های پر بازدید که بسیاری از آنها اذن انجام میدهند می توان انجام داد و صدمه ندید؟

پاسخ به این سوال منفی است، در دنیای مجازی اذن دادن معنی خاصی ندارد ما دو نوع ادن و اجازه داریم: 1_اذن عام 2_اذن خاص

اذن عام یعنی دعایی که خطر ندارد و یا کمترین خطر را  دارد توسط استاد اجازه استفاده داده می شود و کمترین صدمه به شخص می تواند برسد و ضرر خاصی ندارد.

اذن خاص یعنی دعا، ورد یا هر نوع حرکتی که 100 درصد اذن استاد لازم است و درصورت انجام خودسرانه صدمه زیادی به شخص و زندگی وی وارد خواهد شد.

اجاره به انجام باید حتما توسط استاد تایید شود زیرا استاد میداند اگر شخص اشتباهی انجام دهد چگونه این اشتباه را رفع کند ولی به عنوان مثال اگر استاد خبر نداشته باشد آنگاه شخص قطعاً گرفتار خواهد شد.

باتوجه به اینکه فرشتگان مقرب و ملائک بزرگ صدا زده می شوند بنابر این حتما باید شخص از مقام بالایی در علوم غریبه داشته باشد تا آداب و احترامات و لوازم مخصوص اطلاع داشته باشد.

جن و احضار جن

نکات پایانی:

هیچگاه با این مسائل و این سوره ها شوخی نکنید و حتی برای امتحان و تست هرگز خودسرانه اقدام نکنید زیرا این مسائل با دنیایی مثل هری پاتر فرق دارد!

به دنبال احضار نباشید تا موکل یا جن برای شما گنج بیاورد یا شما را پولدار کند.

انتظار نداشته باشید با یکبار قرائت برای شما شخصی بیاید و بگوید ارباب دستور بده!

کسی که زار دارد یا حجاب دارد حتی او نیز نباید احضار انجام دهد و کاری بسیار خطرناک است.

بخور صندل سرخ (صندل احمر) صلاله عمان کیفیت ممتاز و بسیار خوشبو

✅ مناسب زار و جن های مسلمان ✅ دفع جن کافر و آرام کردن همزاد بد ✅ افزایش رزق و روزی ✅ دفع انرژی منفی ✅ موثر در گشایش بخت
کیفیت ممتاز

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!