لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
اهل هوا ساعدی

?توضیحاتی در مورد کتاب اهل هوا نوشته ی آقای ساعدی?

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

🔰توضیحاتی در مورد کتاب اهل هوا نوشته ی آقای ساعدی🔰

آقای غلامحسین ساعدی (زادهٔ ۲۴ دی ۱۳۱۴، تبریز – درگذشتهٔ ۲ آذر ۱۳۶۴، پاریس) نویسنده و پزشک ایرانی و دارای آثار و تالیف های گوناگونی در زمینه های مختلف است.
ایشان در سال 1345 زیر نظر سازمان مطالعات و تحقیقات اجتماعی اقدام به تالیف و جمع آوری در مورد مراسم زار در استان هرمزگان اقدام نموده است و تنها کسی بوده که در این زمینه کتاب چاپ نموده است. در زمان تالیف کتاب اهل هوا ایشان بصورت تحقیق میدانی در چند شهر از جمله میناب اقدام به گرداوری بصورت دیداری از بابازارها و مامازارهای آن منطقه نموده و اطلاعات فوق را در کتاب مورد نظر چاپ نمود.

🔰 مشکل چاپ کتاب و تفسیر اشتباه در مورد زار

🔹️در کتاب حال حاضر، زار را موجودی شیطانی میداند و بر اساس تحقیقات حاصله باباهای آن منطقه بر اساس دانش آن زمان بادها را اخراج می نمودند و…

🔹️ زار موجودی کاملا رحمانی است و همانند انسان ها دارای ادیان مختلفی بوده و خداپرست هستند و هرگز دروغ نمی گویند آخرت و قیامت خود را تباه نمی کنند و افرادی که با اهل هوا و بابازارهای و مامازارهای واقعی و نه کلاهبردارهای بی شخصیت، در ارتباط هستند بارها و بارها به اشکال مختلف دیده اند و بصورت عملی قابل اثبات است و حتی باباهای اصلی و واقعی زیرنظر دولت در حال حاضر مشغول انجام فعالیت هستند.

🔹️در کتاب آقای ساعدی آورده شده شخصی که زار داشته باشد و درمان نشود به وی تَهرن گفته می شود و او را با زنجیر در بیابان می بندند تا نحسی وی به داخل شهر و خانواده نرسد و آن بنده خدا قطعا در بیابان هلاک خواهد شد.
🔶️ در پاسخ به این قسمت کتاب، اگر کسی واقعا اینطور باشد کدام عقل سلیم و وجدان و دینی گفته وی را ببندند تا هلاک شود مبادا نحسی پخش شود! اصلا و ابدا این موضوع سندیت ندارد. خداوند به هر انسانی قوه ی عقل داده است وقتی شخصی به بابازار یا مامازار یا متخصصی مراجعه می کند هدفش درمان است نه هلاکت …هیچ مشکل ماورایی وجود ندارد که درمان نشود و هیچ کدام تجویزش بستن و هلاکت مراجعه کننده نیست!

 

نزول زار

🔹️در کتاب فوق تمام بادهای مضراتی و زار و…همه را با یک چشم و بدون تفکیک ۹۰ درصد را کافر میداند! در صورتی زار موجودی رحمانی است و هیچ قدرتی در دنیا بجز خداوند، حتی بابازار و مامازار نمی تواند موجودی مقدس همچون زار را دفع نماید.

🔹️در این کتاب آورده شده بعد از فوت افراد بزرگ و شیوخ، روح آنها به شکل ارواح در جسم افراد رخنه کرده و وارد بدن آنها می شود…که در دین مبین اسلام تناسخ رد می شود!

🔶️تناسخ در اصطلاح به بازگشت روح به جسم دیگری گفته می شود به عنوان مثال یعنی روحی که در بدن ما قرار دارد قبلا روح یک پیرمرد یا زن و…بوده و بصورت سرگردان بوده و بعد هنگام تشکیل جسم در رحم آن روح به به جسم متصل شده و جسم جاندار می شود و انسان پدید می آید…در اسلام تناسخ بصورت کامل رد شده است.

🔹️ در قسمتی از کتاب آمده است باباها و ماماها تماما سیاه پوست هستند! بابا بودن ربطی به پوست سیاه یا سفید و نژاد عرب، تورک، کرد و…ندارد هرکسی که تقدیرش بابازار شدن یا مامازار شدن باشد، خواهد شد لذا سن و سال و پیر و جوان، زن و مرد و…ندارد و در هر سنی که تقدیر رقم بزند می تواند بابا یا ماما باشد لذا دلیل بر این نیست کسی که جوان باشد نتواند بابازار یا مامازار باشد!

🔴 ایرادات این کتاب بسیار زیاد است که در فضای مجازی نمی توان تک تک آنها اشاره نمود لذا از قسمت های مهم جهت اطلاعات عمومی خوانندگان عزیز نکته برداری شد 🔴

🔹ما به مرحوم آقای ساعدی کاملاً احترام می گذاریم و از محققانی همچون این عزیز کمال تشکر داریم و به داشتن این چنین محققانی افتخار می کنیم .🌷

بخور صندل سرخ (صندل احمر) صلاله عمان کیفیت ممتاز و بسیار خوشبو

✅ مناسب زار و جن های مسلمان ✅ دفع جن کافر و آرام کردن همزاد بد ✅ افزایش رزق و روزی ✅ دفع انرژی منفی ✅ موثر در گشایش بخت
کیفیت ممتاز

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!