لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
احجار کریمه

? احجار کریمه / سنگ های مقدس ?

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

🔰 احجار کریمه / سنگ های مقدس 🔰

🔴 در دنیای حال حاضر چرخه ی منظومه ی شمسی بر اساس تبادل انرژی می باشد ، انرژی از طرق مختلف وارد و خارج می شود و سیارات و موجودات بصورت غریزی در حال تبادل انرژی هستند .

♦️در این بین، سنگ هایی وجود دارد که اثر ماورایی داشته و در علوم غریبه کاربردهای بی نظیری دارند؛ “احجار” به معنی “سنگ ها” می باشد یعنی گروهی از سنگ ها با توجه به نوع و نژاد سنگ قدرت درمانی و شفا دارند . به عنوان مثال در دوره سلطنت یانگ در چین سنگ یشم مرسوم بوده است زیرا سنگ یشم خواص دفع سموم را داشته و پادشاه و افراد با بضاعت در همه حال از آن استفاده می نمودند .

♦️سنگ هایی نیز وجود دارند که موکلینی را به خود جذب می کنند ؛ این سنگ ها مختلف هستند و از طرق مختلفی حاصل می شوند مانند : عقیق سلیمانی ، شرف شمس ، فیروزه ، حدید ، عقیق سرخ ، عرج السوحیلی بری و بحری و…

♦️تمام سنگ های ذکر شده صاحب موکل نمی شوند و موکل فقط به بعضی از سنگ ها علاقه دارد و به همین دلیل باید به توجه به علاقه موکل سنگ انتخاب شده و از روی آن انگشتر بسازند به عبارت دیگر اگر ده عدد سنگ از یه نوع خاصی وجود داشته باشد دلیل بر این نیست هر ۱۰ عدد صاحب موکل بشوند و ممکن است ۲ یا ۳ عدد از آنها موکل دار بشوند.

♦️از جمله راه هایی که می توان فهمید انگشتری موکل دارد یا نه اینست :

1️⃣ شخص صاحب انگشتر(نوع خاصی) هنگامی وارد نانوایی تنوری می شود غیر ارادی نان ها داخل تنور، تمام میریزند(البته برای گروهی از سنگ ها این روش تاثیر دارد)

2️⃣ شخص دارای یک نوع از احجار کریمه اگر به قفل بسته شده نزدیک شود آن قفل باز می شود.

3️⃣ آیات خاصی وجود دارند که شخص با بدن پاک اگر آن آیات را قبل از خواب تلاوت کند و انگشتر را زیر سر بگزارد موکل به خواب وی خواهد آمد.

4️⃣ یک سنگ خاصی است اگر درون کاسه ی آب قرار بگیرد آن آب رنگ خون می شود و اگر دراورده بشود آب رنگ نرمال خواهد گرفت.

♦️ سنگ های کریمه هر کدام دارای خواص مادی و معنوی می باشد اگر سنگ انرژی دار باشد و فعال باشد هم شخص هم اطرافیان با حس مثبت (بدون تلقین) و هم چنین باز شدن مشکلات و…خواهند داشت.

⛔️ افرادی که سحر و جادو دارند قدم اول ابطال سحر و جادو و سپس فعال کردن سنگ است اگر #موانع_ماورایی رفع نشود جواب نخواهد داد ⛔️

بخور صندل سرخ (صندل احمر) صلاله عمان کیفیت ممتاز و بسیار خوشبو

✅ مناسب زار و جن های مسلمان ✅ دفع جن کافر و آرام کردن همزاد بد ✅ افزایش رزق و روزی ✅ دفع انرژی منفی ✅ موثر در گشایش بخت
کیفیت ممتاز

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!