لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
جاوی الاسود جاوی سیاه

خواص بخور جاوی سیاه یا جاوی الاسود

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

بخور جاوی سیاه منشا و خواص آن

جزیره جاوه متراکم‌ترین جزیره جهان است که با جمعیت بیش از ۱۴۵ میلیون نفری در مساحت کمتر از ۱۴۰ هزار کیلومترمربع این مقام را بدست آورده‌است. جاوه از نظر آب و هوا و راحتی زندگی بسیار مناسب است. قیمت کم باعث ازدیاد جمعیت شده برآورد شده تا ۱۲ سال دیگر جمعیت به ۲۶۰ میلیون هم می‌رسد در حالی که این موضوع با در نظر نگرفتن جا و فضای خالی است. جاوه از نظر اقتصاد بسیار مهم است و از ارکان اصلی اقتصاد اندونزی می‌باشد.

زبان‌های اندونزیایی، جاوه‌ای، سوندایی، مادورایی و بالیایی در جاوه رایج هستند.

بیش از ۹۰ در صد مردم جاوه مسلمان هستند. اقلیت‌های هندو و مسیحی نیز دراین جزیره ساکن هستند.

جزیره جاوه

خواص بخور جاوی الاسود یا جاوی سیاه در طب سنتی

هر بخوری خواصی دارد بخور جاوی سیاه از این قضیه مستثنی نیست . بخورات جاوی خانواده ای به چند رنگ مختلف همچون بخور جاوی سفید یا جاوی الابیض ، بخور جاوی زرد یا جاوی الاصفر ، بخور جاوی قرمز یا جاوی الاحمر ، بخور جاوی سبز یا جاوی الاخضر می باشد.

در طب سنتی بخور جاوی سیاه را به همراه اسپند برای رفع خلط گلو تجویز می کنند ، که این امر خاصیت ضدعفونی کننده و میکروب کشی آن می باشدو بوئیدن این بخور در شادابی و آرامش اعصاب وضد افسردگی است و همچنین برای پاکسازی مجاری تنفسی بسیار مفید است و حکمای طب سنتی اظهار داشته اند که این بخور برای درمان نزله و برونشیت بسیارموثر است و بعنوان یک عود بسیار خوشبو با عطری خاص و خواص پرشمار و برای سوزاندن همراه اسپند برای استفاده روزانه سفارش می شود.

عطاری

خواص بخور جاوی الاسود یا جاوی سیاه در علوم غریبه

خاصیت ضدعفونی کننده و میکروب کشی آن می باشدو بوئیدن این بخور در شادابی و آرامش اعصاب وضد افسردگی است و همچنین برای پاکسازی مجاری تنفسی بسیار مفید است و حکمای طب سنتی اظهار داشته اند که این بخور برای درمان نزله و برونشیت بسیارموثر است و بعنوان یک عود بسیار خوشبو با عطری خاص و خواص پرشمار و برای سوزاندن همراه اسپند برای استفاده روزانه سفارش می شود.

⭕ باطل سحر

⭕ احضار جن های مسلمان

⭕ دفع جن کافر

⭕ مخصوص نزول زار

⭕ افزایش رزق و روزی

⭕ افزایش مشتری

⭕ فروش ملک

⭕ دفع مزاحمین و فامیل فضول و بد

و…

روش استفاده :

طرز استفاده بخور جاوی سیاه یا جاوی الاسود در علوم غریبه ، مانند دود کردن اسپند ابتدا کافیست زغال روشن نماییذ سپس مقدار مورد نظر از بخور جاوی را روی آن بریزید تا دود و بخار شود .

مبخر

بخور جاوی سیاه اصل و کمیاب بسته 100گرمی _ با کیفیت و ممتاز وارداتی از مالزی

✅ مخصوص زارها و شیوخ زار ✅ مناسب مراسمات زار ✅ مناسب احضار موکلین مسلمان ✅ پاکسازی فضا از انرژی های منفی ✅ کمک در فعال کردن چاکرا و چشم سوم ✅ افزایش اعتماد به نفس
کیفیت ممتاز

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حاج عبدالوهاب عبودی زاده بوشهری
حاج عبدالوهاب عبودی زاده بوشهری
یکشنبه 4 دی 1401 22:36

سلام وقتتون بخیر تفاوت بخورات شما با بقیه در چیه که انقدر تعریفتون رو میکنن ؟ شما که تولید کننده نیستید ؟ تشکر

سعید
سعید
یکشنبه 4 دی 1401 22:09

مقاله جالبی بود