لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
احضار جن

احضار جن و خطرات آن

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

احضار جن و خطرات آن 

❇️ جن از موجوداتی است که از پیدایش انسان بر کره ی خاکی همواره با او به شکل های مختلفی در ارتباط بوده است .

⭕️ در قرآن کریم آیات مختلفی در باب وجود اجنه آمده و حتی سوره ای از قران بنام جن نام گذاشته شده است .

💢 آتشی که جنّ از آن آفریده شده، در سوره حجر(آیه ۲۷) صفت سَموم و در سوره رحمان (آیه ۱۵) صفت مارِج ذکر شده است.

❇️ بر طبق آیات قران و احادیث و روایات مختلف جن از آتش آفریده شده و در دوران حضرت سلیمان نبی (ع) توسط کاهن های یهود احضار شدند و قصد طغیان و تسلط بر زمین داشتند که توسط حضرت سلیمان (ع) این اتفاق خنثی شد .

⭕️ چرا ما جن ها را با چشم و حالت عادی نمی بینیم ؟

💢 بین جن و انسان دشمنی از قدیم الایام وجود دارد ، اجنه دارای قبایل و طایفه های مختلفی هستند که در زمین ، آسمان ، دریا و…سکونت دارند و طبق مصلحت الهی حجابی بین چشمان انسان قرار داد تا اجنه دیده نشوند و بسیاری از کودکان و سالمندان و افراد با دیدن اجنه دچارترس و اضطراب و بی خوابی و خیلی مسائل می شوند که حتی موجب مرگ خیلی از افراد خواهد شد (به علت شکل و شمایل آن اجنه و هیبت و قدرت آنها).

❇️ برای دیدن اجنه راهکارهای مختلفی وجود دارد که دستور هر استادی متفاوت است ولی عمدتا راه برای بدست آوردن آنها “احضار” است .

⛔️ احضار جن کار هرکسی نیست و عواقب بسیاری دارد و ریاضت های مختلفی دارد که هر استادی به شکلی به شاگردی که صلاح بداند آموزش می دهد اما هیچ استادی تمام فنون خود را به شاگردانش آموزش نمیدهد بلکه مانند کودکی که قصد راه رفتن دارد تا حد ایستادن سرپای خود ، به او کمک می کند .

https://t.me/ghorfe_abo_hosein

⛔️اگر کسی مهارت کافی نداشته باشد و با استفاده از چند کتاب ، مطالب اینترنت و…قصد احضار جن داشته باشد آسیب حتمی از لحاظ روحی و جسمی بر خود و خانواده وارد می کند .

⭕️ معایب احضار جن بدون هیچ آموزشی:

✅ آمدن جن به خانه و زندگی

✅ آزار خانواده در خواب یا بیداری

✅ قطع رزق و روزی

✅ سردی و نفرت بین اعضای خانواده

✅ سیاه شدن شخص در چشم مردم

✅ بستن بخت ازدواج پسران و دختران

✅ ایجاد فساد در خانواده و فرزندان

✅ گسترش اعتیاد به درون خانواده

✅ خیانت زوجین و طلاق

✅ نحسی و گرفتاری های پیاپی

✅ بد بیاری و فکر خودکشی و کشتن بقیه

✅ دیوانگی و تشنج زیاد

و…

https://t.me/ghorfe_abo_hosein

❇️ در مطالب اینترنت احضار جن را کاری سبک می شمارند درصورتی هیچ دستوری کامل نیست ، در زمان های گذشته سبکی از احضار بین مردم رایج بود که در آن یک کاغذ می آوردند و حروف الفبا روی آن می نوشتند و یک نعلبکی یا استکان می آوردند و با خواندن یک سری سوره ها می گفتن ای روح فلان حاضر شو ! و نعلبکی تکان میخورد .
علت این تکان خوردن آمدن اجنه کافر و شیطانی است که شخص بصورت ناخودآگاه به زندگی خود می آورد ولی هیچ گاه مهارت خروج آن جن را ندارد و در نهایت زندگی خود را تباه می سازد .

⛔️ در احضار جن اگر شخص انجام دهنده آماتور باشد نمیداند چه نوع جنی چه مذکر چه مونث را به زندگی خود وارد کرده و حتی اگر یک بچه جن و از تیره اجنه کافر باشد دمار از روزگار شخص در می آورد.

💢 اگر واقعا کسی طالب علوم غریبه باشد باید هم مخارج آن را کنار بگذارد و نیز تاانتهای موفقیت مد نظر تلاش کند زیرا در این وادی اگر راهی و قدمی اشتباه و کج گذاشته شود آخر آن تباهی و مریض شدن است و حتی احتمال مس جن شدن نیز می باشد .

https://t.me/ghorfe_abo_hosein

⛔️ اگر کسی به هر طریقی ندانسته ویا با هدف پولدار شدن ، یا هدف انجام کار خاصی اقدام به احضار جن نموده و به چشم حتی اگر جن را ندیده باشد ولی بعد از انجام گره زیادی در زندگی وی وارد شده و یا مشکوک به مس جن(لمس بدن توسط جن که باعث فلج شدن آن عضو شود) است ؛ حتماً باید به استاد ماهر مراجعه نماید و استاد با سرکتاب و یا خواب بینی مشکل وی را حل نماید .

⭕️ در این وادی (علوم غریبه) ، بسیاری از افراد آگهی فروش موکل و جن و احضار جن و از این قبیل می گذارند که افرادی به آنها مراجعه می نمایند و مبالغ هنگفتی می پردازند ، بعد از پرداخت مبالغ دو حالت وجود
دارد :

1️⃣ _ شخص کلاهبردار است و بلاک می کند .

2️⃣ _ شخص کلاهبردار نیست و موکل برای شخص می آورد .

✡️ در حالت اول که مشخص است و از طریق محاکم قضایی می توان بعد از مدتی به مال از دست رفته رسید .

https://t.me/ghorfe_abo_hosein

✡️ اما در مرحله دوم اگر واقعا جن به عنوان خادم بیاورند مشخص نیست که آیا شیطانی است یا رحمانی و اگر شیطانی باشد اوایل بصورت مهربان و دلسوز خود را جلوه میدهد اما بعد از آن چهره ی اصلی خود را نشان می دهد و دفع آن هزینه زیادی خواهد داشت .

📛 هر کسی توانایی موکل دار کردن انگشتر ، احضار جن مناسب ، دفع اجنه و…را ندارد .📛

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!