لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
رزق و روزی

⭕️کرامت / اجرت / دستمزد (بخش دوم)⭕️

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

⭕️کرامت / اجرت / دستمزد (بخش دوم)⭕️

🔰 در مقاله قبل به تعریف اصطلاح (کرامت / اجرت / دستمزد ) پرداختیم حال به شکل کامل تر مبحث فوق را ادامه می دهیم .

✅ همیشه شبهاتی در مورد کرامت وجود دارد و افرادی به بابا یا ماما یا استاد حاذق مراجعه می کنند و در ازای انجام خدماتی به وی کرامت میدهند و اعتقاد دارن تمام کرامت نصیب بابا یا ماما و یا استاد حاذق می شود .

❇️ کسی که با گذشت زمان و تجربه وبه مقام بالا میرسد و وقت و زندگی خود را صرف علوم غریبه نموده بابت وقتی که میگذارد لایق دریافت کرامت است .

⛔️ ما در علوم غریبه دو گروه داریم :

⛔️ ما در علوم غریبه دو گروه داریم :

✅ ۱_گروهی که واقعاً بابازار و مامازار و استاد حاذق هستند

✅ ۲_گروهی که مدعی هستند و مطالب را از اینترنت و چندین جای مختلف جذب کرده و هیچ اطلاعات و تجربه ندارند و اکثرا  کلاهبردار هستند .

❇️ هر دو گروه فوق کرامت میگیرند منتها خداوند به انسان قوه ی عقل داده است تا خوب را از بد و جاهل را از عاقل دریابد بنابراین قبل از واریز هرگونه وجهی باید شخص مقابل صفات و دانش کافی را داشته باشد وگرنه مراجعه کننده به دام شیوخ قلابی و اساتید فیک می افتند .

🚫 در علوم رحمانی کلمه ای به عنوان شرط کردن و جوابدهی ۱۰۰ درصدی معنایی ندارد و این از ضعف استاد نیست بلکه در علوم رحمانی اعتقاد اول خداوند و در مرحله دوم رفع موانع (سحرجادوچشم و…) و سوم اعمال مورد تشخیص استاد است ولی در علوم شیطانی مخصوصا یهودی و صبی قول ۱۰۰ درصد میدهند چون پیمان و عهد با شیاطین دارند .

❌ بسیاری بر این باور هستند برای جلب اعتماد مراجعه کننده نصف مبلغ را بپردازد و بعد از گرفتن جواب مابقی مبلغ را بپردازد ، این کار به چند شکل اشتباه است :

☑️ ۱_در بالاتر ذکر شد اول تحقیقات کامل سپس اقدام به درمان یا هر خواسته مورد نظر

☑️ ۲_هر بابایی یا ماما که کار انجام میدهداز مبلغ کرامت قسمتی سهم خود و قسمتی سهم شیوخ است اگر شخص اینگونه رفتار کند بابا مجبور است هرچه در بیاورد سهم شیوخ بگذارد و اینگونه در زندگی شخصی و مالی با مشکل مواجه خواهد شد.

☑️ ۳_ممکن است مراجعه کننده جواب بگیرد و بگوید جواب نگرفته ام که مابقی پول را نپردازد

☑️ ۴_موکلین بابا یا ماما از وی ناراضی خواهند شد که در ادامه می پردازیم

و…

⭕️ سوال : اگر شخص بیمار برای مداوا خرج کند و جواب نگیرد تکلیف چیست ؟!

🔰 در زمینه امور علوم غریبه رحمانی اجابت با خداوند است و کسی نمی تواند بگوید تا فلان تاریخ مقصود حاصل می شود اما می تواند قول بدهد که به نحو احسن کارهای محوله انجام نماید .

🔘 در زمینه اعمال سفلی و شیطانی اگر ساحر قول داده موظف به عمل است .

⭕️ اما در حالت کل علوم غریبه تفاوتی با پزشکی ندارد کسی که به طبیب و پزشک مراجعه می کند و شخص به داروخانه میرود و دارو می گیرد ولی اگر درمان نشود هیچ گاه به مسئول داروخانه نمی گوید پول را پس بده زیرا درمان نشده ام !

🟢 اگر استاد انجام دهنده بابازار واقعی باشد در زمینه های باطل سحر ، دفع جن ، دور کردن جن از بدن و خانه و امثال این اعمال را قول بدهد و انجام دهد زیرا مطابق احادیث و روایات سحر قابل ابطال است .

🔴 دستمزد های نجومی و سنگین (مثال ۵۰ میلیون تومان به بالا ) از لحاظ عرفی و انسانی درست نیست و کسی که بیمار و مشکل دار است برای درمان خود نباید اینگونه مبالغ خرج نماید .

🔴 در ضمن مبالغ ریز (زیر یک میلیون تومان ) نشانه ضعف و سطح پایین آن استاد نیست بلکه ممکن است بخاطر شرایط اقتصادی جامعه مبلغ پایین در نظر بگیرد .

🔸مراجعه به هرکسی کار درستی نیست زیرا یک تشخیص اشتباه علاوه بر خسارت مالی ، صدمات جبران ناپذیری ممکن است در بر داشته باشد .🔸

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!