لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
طلسم روی بدن

?آیا طلسم هایی هست که روی بدن نوشته شود؟?

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

?️ چند مدتی است افرادی مدعی هستند با نوشتن ادعیه و طلسمات بر روی بدن بخصوص بانوان و خانم ها ، سعی در گمراهی آنها دارند و شخص مراجعه کننده برا رفع مشکل به هر دری میزند و فریب این افراد شیطان صفت را می خورد .

?️طلسمات خاصی هستند که می توان روی بدن نوشت اما به دو گروه تقسیم می شوند : ۱طلسماتی که خود شخص می تواند بنویسد ۲طلسماتی که استاد واقعی در برابر یکی از محارم خود کاتب و یا محارم و خانواده شخص مراجعه کننده بنویسد(درحضور و جلوی چشم آنها) و نهایت بر دست یا کمر باشد در نقاط حساس جنسی هیچ طلسمی وجود ندارد و هرکس مدعی شد نیت شیطانی در سر دارد .

https://t.me/ghorfe_abo_hosein

?️عمدتا دیدن عکس افراد و تشخیص از طریق ان بسیار سخت است و ممکن است به اشتباه تشخیص داده شود لذا اگر از کسی اعتماد نداشته هرگز سعی نکنید عکس خود را برای وی ارسال نمایید در علوم غریبه بازار کلاهبرداری از بازار بورس فعال تر است لذا مراقب شیادان باشید .

?️با عکس چاپی افراد ، کسانی که خبره هستند( #نهشیوخاینترنتی) ، می توان سحر و جادوی سیاه زد و یا شخصی را عاشق و دلباخته خود کرد یا زندگی وی را متلاشی و انواع قفل در زندگی او انداخت …لذا در این وادی افرادی هستند برای قدرت نمایی دچار مریضی فکری هستند و از صدمه به مردم لذت میبرند تنها راه نجات فاصله از این افراد است .

?️اگر شخص مهارت داشته باشد حتی با لباس یا موی سر و یا حتی ناخن شخص نیز می شود سحر قوی زد بنابراین باید دقت نمود تا افراد نابخرد و بی معرفت در بین دوستان همسایگان و اقوام نتوانند صدمه جسمی یا روحی بزنند .

https://t.me/ghorfe_abo_hosein

?️نیاز به استرس نیست و نیاز نیست افراد دائم ترس جادو شدن از دشمنان را داشته باشند داشتن #حجاب_ماورایی (منظور پوشش لباس نیست) کمک زیادی در دفع این بلاها خواهد نمود .

?️ما باطل سحر با نزدیکی و سکس توسط شخص مراجعه کننده و شخص کاتب (استادنما و کلاهبردار) نداریم و هرکس هر منبعی بیاورد قطعا سحر و جادو است و یا شرک و بی احترامی به کلام الله که بصورت رمزنگاری نوشته شده است .(استغفرالله و ربی…)

https://t.me/ghorfe_abo_hosein

?️اگر حتی کسی معجزات مختلف ، کرامات متفاوت نشان داهد و همه از مراجعه به وی جواب گرفته باشند و بقولی سرش شلوغ باشد با هر دین و آیین و یا مسلک که باشد ، نباید تحت هیچ شرایطی پیشنهاد سکس و سایر امیال شیطانی وی را پذیرفت .

?️استاد بودن به ریش بلند یا تسبیح و جای مُهرنماز روی پیشانی و قرانی صحبت کردن و ۴ حدیث ذکر کردن یا کسی چیزی گفت با تندی جواب دادن و…نیست استادی ربطی به سن و سال ندارد و شخص ۱۵ ساله می تواند استاد باشد و شخص ۷۰ ساله ممکن است شاگرد وی باشد سن معیار نیست سن فقط عددی جهت نشان دادن تجربه است .

https://t.me/ghorfe_abo_hosein

?️استاد واقعی بین پولدار و فقیر و زیبا و معمولی فرق نمی گذارد و مرد و زن با هر سنی را با یک چشم می بیند و تفاوت و تمایز بین افراد قائل نمی شود و اگر کسی اینکار را انجام ندهد و تمایز و تفاوت قائل شود قطعا از سالکان نخواهد بود .

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!