لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
مامازار

?مراسم زُفاف زار _دانستنیهای اهل هوا?

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

مرلسمات مخصوص زار

☑️این مراسم جزو درخواست بسیاری از زارها می باشد.

☑️با توجه به نوع زار مراسم زفاف متفاوت است و تشخیص مایحتاج و لوازم و نوع میوه و شیرینی مورد نیاز مراسم برعهده #بابازار می باشد .

☑️این مراسم آداب خاصی دارد و اگر حتی شخصی به عنوان یک کلاهبردار و شیاد خود را #بابازار جا بزند و جهت پول سر افرادی که زار دارند شیره بمالد ، زارها ضربات سنگین و جبران ناپذیری بر آن شخص کلاهبردار و خانواده اش خواهند زد و برای سالیان سال عزادار عزیزان و فرزندانش خواهد ماند.

☑️از این رو هیچ کسی جرعت کلاهبرداری از طریق انجام مراسمات واجب زار را ندارد زیرا هلاک شدن در آن ۱۰۰ درصدی است .

☑️ بهترین کار این است اگر کسی مراسم دارد از بابا لیست بگیرد و خود به خرید برود یا به همراه بابا حضوری به خرید برود زیرا بسیاری از باباهای خدانشناس و حرام لقمه منتظر واریز مبلغ از مراجعه کننده هستند و اگر به عنوان مثال هزینه تهیه لوازم با دستمزد بابا و… 5 میلیون تومان شود از ماری 15 میلیون تومان میگیرند و (10میلیون+1میلیون دستمزد=11میلیون سود خالص) که روز به روز نرخ ها را سلیقه ای بالا می برندو افرادی که تازه وارد وادی زار شده اند از جریان خبر ندارند و به معنای واقعی تیغشان میزنند.

☑️ متاسفانه آمار بابازارهای فاسد روز به روز بیشتر می شود البته ناگفته نماند افراد صالح و مخلص هنوز وجود دارد ولی این افراد ناسالم با چرب زبانی و وعده های قلمبه سلمبه و پوج هر سری به طریقی مخاطب را تیغ میزتتد.

☑️ پولی که این بابازارهای خدانشناس بدست می آورند الحمدلله برکت ندارد و همانطور که مشاهده می شود متاسفانه نه زندگی درستی دارند و نه خانواده سالمی و همیشه هشت گروی نه است زیرا اینها با شیظان نفسشان معامله کرده اند و الحمددله تا لحظه توبه واقعی در مشکلات غرق خواهند بود.

☑️ بابازارهای قلابی و یا باباهای فاسد پول پرست همیشه سایر خیمه ها را کوچک می شمارند و خود را معصوم و بزرگترین میدانند و همیشه بر طبل بزرگنمایی خود می کوبند و فقط پول را می بینند و غیبت و حرف های ناشایست و بی سر و ته که بعلت فرهنگ بسیار پایین و کمبود های عاطفی و فقر مالی و سواد ، پشت افراد شایسته خواهند زد و البته این امر طبیعی است.

☑️ عقیده ای متاسفانه در سمت زاردرمانی به وجود آمده که ریشه در جاهلیت دارد و آن اینکه بسیاری اعتقاد دارند بابا باید عرب زبان باشد یا از سیاه های آفریقا وگرنه بابا نخواهد بود و زار حرف شنوی از او نخواهد داشت !!!

بابازار بودن یک مقام است و ربطی به نژاد عرب بودن ندارد شخص می  تواند ترک باشد و بابا باشد می تواند حتی اروپایی بوده و بابا باشد بابا بودن ربطی به نژاد ندارد و هرکجای دنیا این کلام ذکر شد 100 درصد کلاهبرذار هستند.

در جایی ذکر شد اگر کسی نازل شود و وسط میدان برود زار وی کوچک و مفام پایینی دارد این نیز از جملات افراد جاهل و کم خرد است نزول زار هیچ ربطی به کوچک و بزرگی زار ندارد و هر زاری که به میدان برود و بازی کند زار کوچکی نیست!

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!