لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
جن

? احضار جن و خطرات آن برای افراد مبتدی ?

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

🔰 احضار جن و خطرات آن برای افراد مبتدی 🔰

1️⃣ احضار به معنی حاضر کردن کسی یا چیزی می باشد احضار در مباحث علوم غریبه به معنای حاضر کردن اجنه در مکان خاصی با آداب خاصی می باشد بطوری که شخص معزم و ورد خوان باید تمامی آداب را رعایت کرده باشد و حتما دارای #دستور و صاحب #اذن باشد در غیر اینصورت صدمه جبران ناپذیری خواهد دید.

2️⃣ بخورات هر احضاری متفاوت است با توجه به نوع بخور اجنه جذب یا دفع می شوند و اگر کسی احضار میزند و بخور نامرتبط و اشتباه استفاده کند اجنه به منزله توهین و بی احترامی می پندارند و به شخص آسیب می رسانند.

3️⃣ اذن به این دلیل مهم است اگر شخص خودمختار(بدون اجازه از استاد) اقدام به احضار نماید اجنه متوجه خودمختاری تصمیم حاصله شده و به منزله بی احترامی می دانند و اگر کسی اذن داشته باشد به احترام #استاد یا #بابا_زار آسیبی به شخص وارد نمی کنند و حتی اگر اتفاقی هم (خدای ناکرده) برای شخص بیوفتد، استاد جهت درمان اقدامات لازم را اتخاذ می نماید.

4️⃣ در احضار اعمالی قبل و بعد احضار باید انجام بشود که جنبه احتیاطی و تامین(حفاظتی) دارد و شخص بدون مجوز و اذن از استاد، اگر آنها را انجام ندهد ضربه جسمی و روحی به شخص می زنند، در کل شخص دارای اذن و بدون اذن باید رعایت کنند.

5️⃣ ورد و عزیمت معزم و احضار کننده باید قوی و محکم باشد و شخص بتواند دستور مورد نظر را کامل کند، اگر وسط کار و نیمه کاره دستور را انجام ندهد یا اگر به عنوان مثال ۴۰ روز باید دستوری انجام دهد و مثال ۳۲ روز عمل کرده و ترک کند، موکلین ناراحت شده و به وی ضربه جسمی و روحی می زنند.

6️⃣ تنها بودن و روزی که شخص شروع به احضار می کند در هر وردی متفاوت است و گاهی ممکن هست حتی شروع به احضار در شب هنگام باشد.

7️⃣ دل و جرعت شخص باید بالا باشد نباید بترسد و ترس به منزله شکست است و هر صحنه ای دید حق بازگو کردن در هر محافل و گروهی ندارد وگرنه اجنه ناراحت می شوند.

8️⃣ شخص باید حتما سن بالا باشد سن بالا منظور بین ۲۵ تا ۵۰ می باشد در سن های بالاتر یا پایین تر با توجه به خطرات و ریسک کار توصیه نمی شود و بسیار خطرناک می باشد.

9️⃣ هیچگاه شخص آماتور نباید برای اولین بار به سمت اجنه گردن کلفت و احضار پادشاهان آنها اقدام نماید زیرا بدون شک هلاک می شود، اگر شخص قبلا صاحب موکل شده باشد از نوع و رده پایین تر و اگر تجربه کافی و دانش بالا داشته باشد آن زمان می تواند ریسک استخدام پادشاهان اجنه بپذیرد.

🔟 هیچگاه از روش های احضار در کتب و اینترنت استفاده نشود اول اینکه تمام آنها ناقص هستند و دوم اینکه اگر حتی شخص موفق به احضار شود آن جن مورد نظر، برای وی احضار نشده و آن جنی که در محل حاضر شده “ارضی” نام دارد و درمان و دفع آن با هزینه های میلیونی پای شخص آب میخورد.

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!