لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
انواع طلسمات

? از کجا بفهمیم سحر و جادو باطل شده است؟?

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

🔰 از کجا بفهمیم سحر و جادو باطل شده است؟🔰

🔹️ سحر و جادو و وجود آن بر کسی پوشیده نیست و ابطال آن نیز کار و تخصص هر کسی نیست، گاه ما به شخصی مراجعه نموده و طبق اعمال و کارهایی که مشخص نیست تبحر دارد یا اعمال من دراوردی است، اقدام به ابطال سحر می نماید و کسانی که اطلاعاتی از علوم غریبه ندارند نمیدانند که آیا سحر باطل شده است یا هنوز تغییری بر روند آن انجام نشده است.

🔹️سحر و جادو و اقدامات ابطالی آن به منزله ساختن یک پل جدید روی یک پل خراب شده است، بسیاری از ما انتظار داریم ابطال سحر یک شبه اتفاق بیوفتد در صورتی که اگر به عنوان مثال فرض کنیم شخصی با یک دینامیت و مواد منفجره یک پل بزرگ را منفجر نموده است و ما انتظار داریم با نوار چسب پول، تیکه های بتنی را بهم وصل کنیم و انتظار داریم که همانند روز اول بشود که این از اساس اشتباه است؛ پس اقدام اولیه این است این مخروبه های پل رفع شده و این مواد اولیه بتن دفع گردد سپس از اول پل جدید و قوی تر ساخته شود. همانطور که در این مثال گفتیم دو زحمت دارد یکی رفع تخریب پل، دوم ساخت پل جدید و محکم تر از اول.

🔹️هر سحر و جادویی ۲۴ ساعت طول میکشد فعال شود و همانند بسیاری از بیماری هایی مثل سرماخوردگی که ابتدا با آبریزش و خارش گلو شروع می شود و چند صباحی کوفتگی ایجاد می کند و…بنا بر این نباید انتظار داشت با یک مرتبه مصرف یک قرص استامینوفن سلامتی کامل بدست بیاید و باید طبق دستور پزشک پیشروی کرد و تا درمان کامل پیش رفت، در سحر و جادو نیز اینگونه است آثار تبعی آن بسیار زیادتر از چند ورد ساده گفتن است و شخص مراجعه کننده فکر می کند پروسه در حد خواندن چند ورد و باطل درجای آن است در صورتی اگر سحر ضعیف باشد ۲۴ ساعت و اگر قوی باشد حتی چندین روز طول می کشد کامل باطل بشود.

🔹️شخص خود میداند که در زمان سحر و جادو چقدر زندگی سخت است و رزق و روزی و خواب و خوراک وی اذیت کننده است، حالا زمانی باطل سحر انجام می شود شخص دیگر نباید کابووس ببیند، نباید در کارهایش گره بیوفتد، رزق و روزیش انتظار نداریم زیاد شود ولی در حد معمول باید باشد با خانواده باید رفتارش درست شده باشد، حس شکاکی نباید وجود داشته باشد و…کار یک شب و دوشب نیست تهیه زیرساخت توسط موکلین زمان بر است، ما اعتقاد داریم که چون جن و موکل قوی است درجا باید درستش کند در صورتی که برای سحر و جادو موکلینی گذاشته می شود که تا پای جان آماده باش هستند که به شخص ضربه بزنند و جان خود را فدا کنند حال باید سپاهیانی برای مقابله با آن گذاشته شود یا آنها را هدایت کند و اگر هدایت نشدند آنها را نابود کند.

🔹️همانطور که میدانیم نبی خدا (ص) برای اتحاد و گسترش اسلام در دوره ظهور اسلام و با رهبری و حمایت حضرت علی و خلفای راشدی اقدام به مسلمان نمودن بیشتر کشورها نمود، آیا نبی خدا بجای این همه لشگر کشی و…نمی توانست با یک دعا تمام ظالمان را هلاک کند؟ قطعا می توانست ولی در تقدیر ایشان نوشته بود که باید با تلاش مردم را در حد توان مسلمان نماید، پس نباید انتظار داشت آن چیزی که مد نظر ما است باید دقیق همان بشود خیلی از موارد جزو تقدیر است حتی همین اجنه با این همه قدرت محدودیت دارند و نمی توانند هرکاری را انجام بدهند آنها در دوره ی حضرت سلیمان (ع) حتی ادعای خدایی می کردند و دستور از آسمان رسید و همه محدود شدند و ۷۲ بزرگ و شیخ و پادشاه جن به زانو درآمدند و برای حضرت سلیمان کنیزی و خدمت می نمودند.

جادو آفریقایی

🔹️سحر و جادو با آیات قرآن دفع می شود اما به این راحتی مطالب بی سند و بدون مدرک اینترنت نیست، سحر و جادو آداب دارد هر روشی متفاوت است، ابطال آن قربانی دارد، انجام حفاظ نیاز است و…بنابراین به این سادگی نیست و هرکسی که خودسرانه و بی استاد و با ۴ مطلب اینترنتی و گرفتن مشورت از #شیوخ_کلاهبردار فقط به خود تلقین می کنند که سحر آنها باطل شده است باطلی سحر زمان بر است و زحمت دارد بنابراین ضمن احترام به کلام الله قران مجید، ولی اگر شخص وارد نباشد حتی ۴۰ بار کل قران را ختم نماید هیچ تاثیری ندارد و دقیق مثل این است به کسی چاقو بدهند و از او بخواهند قربانی کند ولی بلد نباشد ذبح کند.

🔹️ باید پرخاشگری وی کم شده باشد البته ممکن است پرخاشگری بخاطر طبع و ذات شخص باشد در اینجا منظور افراد آرام است که بخاطر سحر عصبی و خشن شده اند.

🔹️حس شکاکی و جنگ و جدال باید بین زن و شوهر رفع و یا کم شده باشد و اینکه هر زن و شوهری بعلت نساختن باهم و داشتن مشکلات باهم به جدل می پردازند دلیل بر سحر بودن آنها نیست.

🔹️ اگر داخل منزل لوازم برقی میسوزند شیشه میشکند درب تکان میخورد سر و صدای عجیب غریب می آید و…بعد ابطال سحر نباید این اتفاقات رخ دهد.

🔹️گوش دادن به #رقیه_شرعی درمان موقت است و اگر حتی هر روز گوش داده شود تاثیری در ابطال ندارد و حکم درمان موقت را دارد.

🔹️استفاده از نجاسات تاثیری در ابطال آن ندارد چه نجاسات خورده شوند، چه دود شوند و…

🔹️هیچ شخصی قوی ترین در کره ی زمین نیست و دست بالای دست زیاد است لذا ممکن است ابطال سحری کار کسی باشد و ابطال سحر دیگری تخصص کس دیگری باشد و هیچ انسانی نیست که کامل باشد لذا مراقب #سودجویان باشید.

🔹️در فضای مجازی تبلیغات #فلان_شیخ #استادفلانی به وفور دیده می شود و خیلی ها حتی پول می گیرند و می گویند نزد فلانی درمان شده ایم، ساده لوح نباشید دو روز دیرتر درمان قطعی شوید بهتر از انداختن پول در جیب #کلاهبرداران است.

🔹️بهترین پشت و پناه همه ی ما #خداوند است حتی اساتید واقعی نیز اگر خدا نخواهد، حتی نمی توانند یک سوزن جابجا کنند ، از خدا بخواهید درمانگر اصلی اوست…هوالخالق البارئ المصور…

عطر افنان دهن العود ابیض_20میلی لیتر

✅ افزایش انرژی و نشاط و دفع انرژی منفی ✅ اجنه از بوی این عطرها متنفر هستند و کسی که استفاده کند نزدیک وی نمی شوند . ✅ کسانی ک زار دارند و اهل هوا هستند مصرف این عطر بسیار مفید است ✅  برای بچه ای که زیاد گریه می کند بوییدن این عطر ارام می کند ✅ روحانیت نماز را بالا میبرد و در هنگام نماز بسیار مفید است
کیفیت ممتاز

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!