لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
فال قهوه

? اهمیت قهوه در علوم غریبه ?

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

♦️قهوه عربی شدهٔ واژهٔ کفا یا کافا است که در اصل نام منطقه و شهری در جنوب غربی اتیوپی است که گیاه قهوه در ابتدا در آنجا یافت شده‌است، فرهنگ‌نویسان عرب می‌گویند واژهٔ قهوه در اصل نام گونه‌ای شراب بوده‌است که سپس نام این نوشیدنی شده و همچنین می‌گویند ریشهٔ این واژه، فعلِ «قها» (تلفظ: qahā) به‌معنی بی‌اشتها بودن است؛ زیرا در گذشته تصور بر این بود که این مایع باعث بی‌اشتهایی می‌شود ،️قهوه به علت کافئین موجود در آن، باعث رفع افسردگی و نشاط می شود و از این رو هفته ای یک مرتبه مصرف آن بسیار مفید است.

♦️بهترین نوع پخت قهوه، با استفاده از “دله های عربی” است زیرا هم با آرامش و عشق خاصی پخته شده و هم مزه و طعم واقعی آن را شخص درک خواهد کرد.

♦️در فال قهوه که توسط بعضی از عزیزان گرفته می شود (منظور فال صحیح است)، شخص فال گیرنده خود میداند یک شخص عادی است و از غیب و کائنات به وی الهام می شود و اگر پیگیر شود متوجه خواهد شد که کائنات الهام کننده #زار می باشد؛ لذا شایسته است از سبک قهوه عربی تبعیت نموده و با دله عربی پخت نماید تا #زار خوشحال شود.

♦️اجنه و عمدتا “زار”، علاقه زیادی به قهوه دارند و با توجه به طبع هر زاری مصرف قهوه متفاوت است ولی هرگز #مّرکّب یا شخص دارای زار، در خوردن نباید زیاده روی کند که هر نوع خوراکی ، زیاده روی در آن باعث رساندن آسیب به بدن است.

♦️شایسته است هنگام درست کردن قهوه با دله عربی ، از هل و زعفران به اندازه مورد نیاز استفاده شود.

♦️کسانی که فال قهوه می گیرند، شایسته است روزی دوبار بخور خوش بو حتی شده یک شاخه عود هندی صبح و یکی شب دود کنند، به این طریق روحانیت آنها بالاتر خواهد رفت و در کار خود موفق تر خواهند شد.

♦️کسانی که فال قهوه می گیرند شایسته است دو دله عربی داشته باشند، یکی فقط مخصوص فال قهوه و دومی برای مصرف شخصی یا دوستانشان و…اگر شخص و اطرافیانش مصرف کننده قهوه نیستند همان یک دله کافی است.

♦️با لباس پاک باید فال گرفته شود و حتما #سعد و #نحس ایام چک شود.

♦️برای افرادی که واقعا مشکل دارند مستحب است اولویت قرار داده شوند ، باید همه را به یک چشم دید و احترام تمام مراجعه کنندگان از زن تا مرد و پیر تا جوان و فقیر تا ثروتمند در یک حد باشد، و بین پولدار و دست تنگ هیچ گونه اختلاف طبقاتی گذاشته نشود.

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!