لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
ام صبیان

? تابعه یا ام الصبیان چیست ؟ ?

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

🔰 تابعه یا ام الصبیان چیست؟ 🔰

🔹️تابعه یا ام الصبیان که در زبان فارسی به آن “آل” می گویند به گروهی از اجنه مونث گفته می شود که مادر اجنه ی مسئول سحر و جادو گفته می شود.

🔹️ هر جنی تخصصی دارد گاه برخی استراق سمع، بعضی انجام سحر ، بعضی باطل سحر و…بنابراین تخصص تابعه یا آل سقط جنین است و به همین دلیل خیلی از بانوان حتی به پزشک مراجعه می نمایند اما بچه در رحم سقط می شود.

🔹️خیلی از مردم تابعه را خرافات می دانند زیرا هنوز قدرت سقط جنین تابعه را ندیده اند و مورد آزار و اذیت تابعه قرار نگرفته اند.

🔹️تابعه به دو طریق رحمانی و سفلی درمان می شود روش رحمانی با آداب خاصی توسط #بابازار یا #مامازار یا #استاد واقعی و یا از طریق سفلی با آداب خاصی در جنوب خوزستان توسط #ساحر واقعی انجام می شود که به دفع تابعه، تابعه بُری گفته می شود.

🔹️در فضای مجازی افرادی هستند که خود را #استاد_فلانی #شیخ_فلانی #حاج_فلانی و…می نامند و با اصطلاحات قرانی و یا عرفانی و با تندی و خشونت صحبت کردن و…سعی در حقانیت و خود برتر بینی دارند درصورتی تنها خداوند و انبیا و ائمه علم لدنی داشته و هیچ کسی نمی تواند تاکید کند بر همه اسرار دست یافته است که زهی خیال باطل است …در زمانهای گذشته گالیله مدعی بود زمین گرد است و دانش آن زمان اجازه نمیداد این حرف تایید شود و بعد هزاران سال دانشمندان متوجه این سخن شدند پس هیچکس در علوم نمی تواند ادعای کامل کند و هرکسی ادعا کرد #کلاهبردار است.

🔹️تابعه تخصص در #سقط_جنین دارد حال این افراد و استاد نماها با روش های من دراوردی با هدف خالی کردن جیب مردم تابعه آنها را با نام و نام مادر حساب می کنند و جالب تر اینکه ادعا دارند مردها نیز تابعه دارند که از عقل به دور است…!

🔹️تابعه هرگز و هرگز برای مرد نمی آید حتی اگر شخص تراجنسیتی باشد.

🔹️تابعه از طریق سحر و جادو معمولا می آید و دلیل بر این نیست هر زن یا دختر که سحر داشته باشد تابعه دارد ، تابعه ملاک خاصی ندارد ولی عمدتا کسانی که سحر شده اند و با قلب کاملا خالصانه خداوند را باور و ایمان بیشتری دارند مورد هدف قرار می دهند.

🔹️تابعه علاوه بر سقط جنین در بستن بخت دختران نیز اثر می گذارد و یا موجب کابووس و…می شود.

تابعه جن عاشق نیست

مردان هرگزتابعه ندارند و نخواهند گرفت

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!