لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
ارتباط با خدا

? تاثیرماورایی نام در سرنوشت ?

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

🔹️طبق احادیث متفاوت نام از اوجب واجبات است و هر شخصی مکلف است نام نیکو بر فرزندانش بگذارد و بر نام انبیا و ائمه تاکید شده است ، به طوری که پيامبر گرامی اسلام (ص) فرموده اند: نخستين چيزى كه هر يك از شما به فرزندش مى بخشد، نام نيكو است؛ پس هر يك از شما نامى نيك بر فرزندش نهد.
نام یا اسم از کلمه “سمه” به معنی “داغ و علامت مانند بردگان در گذشته ” و منظور مشخصه کامل شناخت است و تاثیر کاملی در طالع هر شخصی دارد بطوری که از طریق محاسبه ابجد نام و نام مادر شخص می توان خیلی از موارد را فهمید .

 

🔹️حروف ابجد کبیرعبارتند از : آ=۱ ، ب=۲ ، ج=۳ ، د=۴ ، ه=۵ ، و=۶ ، ز=۷ ، ح=۸ ، ط=۹ ، ی=۱۰ ، ک=۲۰ ، ل=۳۰ ، م=۴۰ ، ن=۵۰ ، س=۶۰ ، ع=۷۰ ، ف=۸۰ ، ص=۹۰ ، ق=۱۰۰ ، ر=۲۰۰ ،ش=۳۰۰ ، ت=۴۰۰ ، ث=۵۰۰ ، خ=۶۰۰ ، ذ=۷۰۰ ، ض=۸۰۰ ، ظ=۹۰۰ ، غ=۱۰۰۰
برای محاسبه ابجد شخص یا نام مادر آن باید حروف بالا را به ترتیب جمع نمایند به عنوان مثال شخصی به نام ابراهیم و نام مادر مریم به صورت زیر محاسبه می شود :

ابراهیم =۱+۲+۲۰۰+۱+۵+۱۰+۴۰=۲۵۹
مریم = ۴۰+۲۰۰+۱۰+۴۰= ۲۹۰

🔹️طبق جدول حروف ابجد معادل عددی هر حرف را حساب می نمایند و با توجه به نوع نیت محاسبات روی جمع حاصل نام شخص و حاصل نام مادر اعمال می شود .

 

🔹️افرادی هستند که نام آنها مانند کبری و یا یحیی و.. است و آنها در هنگام جمع بر انتهای نام خود با مشکل مواجه می شوند و نمیدانند که ایا باید به عنوان “۱۰” حساب کنند یا به عنوان الف و عدد “۱” ، طبق قول بیشتر اساتید تلفظ شرط است و آن را یک حساب می کنند .

🔹️شناسنامه نزدیک یک قرن است به وجود آمده است و ملاک قرار دادن نام شناسنامه ای برای افراد دو اسمه اشتباه است بلکه باید نامی که رایج تر است ملاک محاسبه قرار بگیرد .
نام هایی مانند مثال محمد قلی در برخی مناطق ممدقلی تلفظ می شود ملاک حساب نام بصورت نوشتاری و محمدقلی است و نوع تلفظ نباید حساب گردد .

 

🔹️اسامی مانند داوود ، سمیه و…که حالت تشدید دارند یک بار محاسبه می شوند یعنی به عنوان مثال سمیه بصورت ۴ حرف : س م ی ه ، محاسبه می گردد و چون تشدید بالای حرف “ی” می باشد محاسبه نام سمیه به شکل : س م ی ی ه ، اشتباه است .

🔹️در فضای مجازی چند صباحی است #شیوخ قلابی و #اساتیدپوشالی جهت خالی نمودن جیب مردم با وعده محاسبه اسم جدید جهت رفع گرفتاری و رفع نحوست ها ، با نیت گرفتن مبلغی و دادن محاسبات من دراوردی اسامی جدیدی به #اشخاصسادهلوح ، آنها را درگیر مراجعه به آنها و روند بروکراسی اداری ثبت احوال جهت تغییر نام خود یا فرزندان می نمایند…قابل توجه عزیزان نامی که بر شما گذاشته می شود آینده آنها به آن وابسته هست ولی تغییر آن هیچ تاثیری در رفع مشکلات و بیماری ها و…ندارد .

 

🔹️برای نام فرزندانتان هر اسم خوش آوا و با مفهوم و خوب بگذارید و واهمه ی آینده انها را نداشته باشید ، اگر حتی دقیق ترین اسم ها با حرفه ای ترین روش های ممکن محاسبه شوند ، هیچ ضمانتی نیست که فرزندانتان در آینده نه چندان دور دچار #مشکلات_ماورایی نشود .

عطر افنان دهن العود ابیض_20میلی لیتر

✅ افزایش انرژی و نشاط و دفع انرژی منفی ✅ اجنه از بوی این عطرها متنفر هستند و کسی که استفاده کند نزدیک وی نمی شوند . ✅ کسانی ک زار دارند و اهل هوا هستند مصرف این عطر بسیار مفید است ✅  برای بچه ای که زیاد گریه می کند بوییدن این عطر ارام می کند ✅ روحانیت نماز را بالا میبرد و در هنگام نماز بسیار مفید است
کیفیت ممتاز

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!