لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
علت بی خوابی

? خواب بینی توسط بابازار یا مامازار ?

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

🔰 خواب بینی توسط بابازار یا مامازار 🔰

🔷️ افرادی که زار دارند یا مشکوک به این هستند که در شائبه و زیرشاخه اهل هوا قرار دارند، برای آنکه متوجه بشوند چه نژاد و نوعی از زار را دارند، باید به #بابازار و #مامازار مراجعه نمایند و سپس بابا یا ماما بعد از نوبت دهی اقدام به خواب بینی می نماید .

🔷️ خواب بینی دو وجهه دارد :۱_ شخص متوجه می شود چه نژادی از زار را دارد ۲_خواسته و نیازهای زار را برطرف می نماید.

🔷️ بهتر است افرادی که مشکوک به داشتن زار هستند ابتدا مبلغی حداقل بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون را در حساب خود داشته باشند و بعد برای خواب بینی اقدام کنند .

🔷️ علت اینکه اگر واقعا کسی زار داشته باشد تا قبل از خواب بینی زار او کمتر او را تحت فشار برای مراسم میگذارد و بقولی شاید ۱۰ درصد تحت فشار بگذارد مگر اینکه واقعا صبر زار لبریز شده باشد ، اما اگر شخص به بابا یا ماما مورد اعتماد نه کلاهبردار مراجعه نماید و خواب بینی انجام دهد آنگاه زار بیشتر عجله برای گرفتن مراسم دارد و مدام شخص حالت دل آشوب و استرس تا زمان برگزاری مراسم دارد و اگر شخص از لحاظ مالی مشکل داشته باشد تحت فشار خواهد بود و اذیت می شود.

🔷️ علت مبلغ فوق برای این است که در مراسم زار مهمانی گرفته می شود و حداقل ۷۰ نفر دعوت می شوند، حال اگر شخصی چند زار داشته باشد و همه هم اصرار بر مراسم داشته باشند نهایت دو شب پشت سرهم مراسم گرفته خواهد شد.

🔷️ حال بنده خدایی که وضع مالی خوبی ندارد بهتر است صبر کند تا وضع مالی وی بهتر شود سپس اقدام به برگزاری مراسم و مجلس نماید.

🔴 نکته ی مهم : افرادی که دعانویس هستند یا جن گیر واقعی هستند نمی توانند هیچ اقدامی برای زار انجام دهند، لذا مراجعه کردن به آنها برای دفع و دور کردن زار، یا گرفتن مهلت و تحت فشار گذاشتن زار، بیهوده بوده و فقط پول شخص به فنا میرود و هیچ تاثیری در زار ندارد …زار فقط و فقط توسط #بابازار یا #مامازار واقعی و دارای خیمه قابل کنترل هست و تخصص دعانویس و جن گیر نیست 🔴

🔴 نکته ی مهم : زار داشتن هیچ ربطی به اعتقاد شخص ندارد یعنی اگر شخصی حتی بگوید زار وجود ندارد و منکر قضیه زار بشود و یا باور نداشته باشد که زار دارد، اگر واقعا زار داشته باشد انقدر زار او را سرگردان می کند که به یک جا بند نشود و انقدر قفل و گره در زندگی وی خواهد افتاد که مجبور خواهد شد به زار اعتقاد پیدا کند…پس اعتقاد هیچ تاثیری در عملکرد و فشار زار ندارد. 🔴

بخور صندل سرخ (صندل احمر) صلاله عمان کیفیت ممتاز و بسیار خوشبو

✅ مناسب زار و جن های مسلمان ✅ دفع جن کافر و آرام کردن همزاد بد ✅ افزایش رزق و روزی ✅ دفع انرژی منفی ✅ موثر در گشایش بخت
کیفیت ممتاز

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!