لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
فروش ملک

? دعای مجرب فروش ملک ?

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

دعای مجرب فروش ملک

♦️ همه ی ما خانه و املاکی ممکن است داشته باشیم که به فروش نرود و یا مشتری برای آن بیاید و یا درهنگام عقد قرار داد سرد شود و قرار داد لغو نماید .

♦️ اصولا املاکی که مشتری برای آنها می آید و بعد از مدتی بیع (خرید و فروش ) صورت نمی گیرد می تواند مشکل ماورایی داشته باشد از جمله : وجود سحر و جادو در محل ، چشم زخم صاحب ملک ، وجود قبر قدیمی در آن مکان و…

♦️اصولی ترین کار در این است ابتدا آن ملک توسط #استاد یا #بابازار چک شود و موانع ماورایی یافت شود و اگر سحر و جادو و یا چشم زخمی باشد ۱۰۰ درصد باید ابطال گردد ، سپس از دستورات فروش ملک استفاده گردد تا انشاالله به فروش رسد .
♦️اگر سحر و جادو و یا چشم زخم باطل نگردد آنگاه صاحب ملک اگر حتی به صد دعانویس خبره مراجعه نماید آن ملک فروش نمیرود ، زیرا موکل سحر و جادو آن را باطل می نماید .

♦️اگر اقدامات سحر وجادو و چشم زخم انجام شد و پاکسازی کامل گردید ، آنگاه می تواند دستورات فروش ملک اتخاذ گردد .

🔰️ دستور العمل مجرب🔰

♦️کاسه ای پر از آب آورده و سوره های زیر را به نیت فروش ملک بر آن خوانده شود :

حمد ۳ بار ، توحید ۷ بار ، ۴ بار آیت الکرسی

سپس آب را در چهارگوشه ی زمین یا ملک با آبپاش بپاشید .

♦️درساعت سعد و با بدن پاک انجام شود و بهترین موقع پنج شنبه است بشرطی که در #قمردرعقرب نباشد .
♦️مداومت عمل می تواند هر هفته روز پنج شنبه باشد تا ملک به فروش رسد .
♦️این دستور رحمانی است لذا اگر کسی قصد فروش و تیغ زدن و کلاهبرداری به قیمت چندبرابر ارزش واقعی نماید این دستور انجام نمی شود و موکلین اقدامی به ترغیب خریداران نمی نمایند .
♦️در صورت انجام صحیح موارد مذکور در سریع ترین زمان ممکن به فروش خواهد رفت .

عطر افنان دهن العود ابیض_20میلی لیتر

✅ افزایش انرژی و نشاط و دفع انرژی منفی ✅ اجنه از بوی این عطرها متنفر هستند و کسی که استفاده کند نزدیک وی نمی شوند . ✅ کسانی ک زار دارند و اهل هوا هستند مصرف این عطر بسیار مفید است ✅  برای بچه ای که زیاد گریه می کند بوییدن این عطر ارام می کند ✅ روحانیت نماز را بالا میبرد و در هنگام نماز بسیار مفید است
کیفیت ممتاز

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!