لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
مسیر درست

? رفع شک افراد دائم الشک ?

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

?️شک و شبهه در هر امری تا حدودی واجب است . انسان دارای قوه ی عقل می باشد و اگر در زندگی در برخورد با مشکلات و افراد و نیت ها ، دچار شک و تردید نشود ممکن است دچار حوادث بزرگی شده و ضررهای جانی ، مالی و حیثیتی بر وی و خانواده اش تحمیل شود .

https://t.me/ghorfe_abo_hosein

?️اگر شخصی دچار شک نشود و یک راه اشتباه را بدون تفکر پیش برود آنگاه بعدها متوجه خواهد شد در چه باتلاقی قرار گرفته و حتی ممکن است راه بازگشتی برای وی نباشد…بنابراین شک و تردید می تواند وسیله ی خوبی باشد .

?️گاه خیلی از ما در زندگی خود و اطرافیانمان دیده ایم افرادی دائم الشک هستند یعنی حتی به همسر خود اعتماد ندارند و اگر دوست یا آشنایی چند برخورد گرم داشته باشد افکار منفی به سراغ آنها میرود و احتمال خیانت و رابطه بین آنها حدس می زند و زندگی را بر همسر خود سخت و طاقت فرسا می نماید .

https://t.me/ghorfe_abo_hosein

?️عمدتا ریشه شک و تردید زیاد روانشناسی است و شخص اینطور احساس می کند روی همسر خود #غیرتوتعصب دارد و متوجه نیست که چه زندان بزرگی برای همسر یا اعضای خانواده خود قرار داده و حتی ما پدرانی داریم که بابت اخلاق تند و شکاکی موجب به وجود آمدن پدیده #دختران_فراری شده اند و زندگی فرزندانشان برای همیشه بخاطر یک بددلی ، تباه شده است .

?️اگر شخصی همیشه اخلاق خوبی داشت و بلافاصله بعد سالها شکاک شد ، می تواند ریشه در ماورا داشته باشد . در سوره ی ناس

https://t.me/ghorfe_abo_hosein

مِنْ شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاسِ ﴿۴﴾

خناس گروهی از اجنه هستند که وسوسه در دلها می اندازند وسوسه شامل شک و تردید نیز می باشد ، این اجنه عمدتا سمت افراد دارای #روحانیت_ضعیف می روند و آنچنان شکاک می کنند که شخص در آخر یا خانواده خود را بیراهه میکشاند یا موجب قتل اعضا و یا جدایی و…بشود .

?️روحانیت ضعیف منظور مذهبی نبودن نیست افرادی هستند مدام اهل نماز و قران هستند اما شکاک هم هستند و افرادی نیز هستند اهل عبادت نیستند ولی شکاک هم نیستند …روحانیت یک مقام معنوی است و شخصی که عادت کرده به عبادت با شخصی که اشتیاق به عبادت دارد خیلی متفاوت است و خداوند تنها تعیین کننده جایگاه هر کسی هست و ربطی به لباس پوشیدن و…ندارد مطابق آیه قران :

https://t.me/ghorfe_abo_hosein

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا کَثیراً مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَ لا تَجَسَّسُوا وَ لا یَغْتَبْ بَعْضُکُمْ بَعْضاً أَ یُحِبُّ أَحَدُکُمْ أَنْ یَأْکُلَ لَحْمَ أَخیهِ مَیْتاً فَکَرِهْتُمُوهُ وَ اتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ تَوَّابٌ رَحیم».
اى کسانى که ایمان آورده‌‏اید! از بسیارى از گمان‌ها بپرهیزید، چرا که بعضى از گمان‌ها گناه است و هرگز (در کار دیگران) تجسّس نکنید و هیچ‌یک از شما دیگرى را غیبت نکند، آیا کسى از شما دوست دارد که گوشت برادر مرده خود را بخورد؟! (به یقین) همه شما از این امر کراهت دارید تقواى الهى پیشه کنید که خداوند توبه‌‏پذیر و مهربان است!

?️علت شک و شبهه که در زندگی وجود دارد اگر ریشه روانشناسی نداشته باشد ، می تواند #سحروجادو باشد ، ممکن است شخصی به علت حسادت در روابط صمیمی در یک خانواده یا وضع مالی و یا حتی یک برخورد ساده ، کدورت به دست آورده و سعی در تلافی نماید و برای خانواده #سحر_تفریق و جدایی بزند و راه نفوذ اجنه را در زندگی آنها وارد نماید .

https://t.me/ghorfe_abo_hosein

?️اجنه در حالت عادی حق ورود به زندگی انسانها را ندارند و حالتی مثل دیوار بلند ضخیمی در جلوی آنها است ، کسی که به ساحر مراجعه و سحر انجام میدهد ، درواقع تونلی درون این دیوار و سد حائل زده و راه ورود اجنه میسر می شود در واقع علاوه بر موکلین سحر و جادو سایر اجنه نیز دسترسی به آن اشخاص خواهند داشت و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می دهند که یکی از آنها طایفه ی #خناس میباشد . کسی که باطل سحر میزند آن اجنه مزاحم را از تونل بیرون انداخته و مجدد با زدن #حجاب_قوی هیچگاه آن اجنه به شخص سحر شده مراجعه نمی کنند .

?️سحر و جادو کاری به اعتقادات شخص ندارد یعنی چه کسی باور داشته باشد چه باور نداشته باشد و اعتقاد داشته باشد جن ، سحر و جادو و…خرافات است ، موکل سحر وظیفه خود را انجام میدهد و زندگی شخص را تخریب می نماید .

?️علاوه بر سحر و جادو ، #ارضی نیز متخصص در انداختن شک و شبهه می باشد ، ارضی نژادی از جن می باشد و معمولا منتظر رخنه هستند تا وارد زندگی شخص بشوند حتی ممکن است شخصی سحری باطل کند و زندگیش مثل اول بشود و خیلی بهتر بشود اما بجای ۱۰۰ درصد افکار منفی ، به ۴۰ درصد برسد…بنابراین وجود ارضی نیز دلالت بر این امر دارد و رفع تخصصی ارضی ، وظیفه #بابازار یا #مامازار و یا #استادعامل واقعی است .

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!