لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
سلامت إهن

? زار از دیدگاه روانشناسی و اصول کلاسیک ?

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

🔰 زار از دیدگاه روانشناسی و اصول کلاسیک 🔰

🔴 در علم آکادمیک و تئوری دانشگاهی هر اتفاقی در منظومه شمسی باید دارای علتی باشد و هیچ معلولی بدون علت نیست.
♦️در روانشناسی کلاسیک در گذشته افرادی که دچار جن زدگی و مس جن و…بودن را دیوانه و بیمار روحی می نامیدند و آنها را به بیمارستان های روانی یا خانه های قدیمی در اطراف شهرها میبردند و بیمار را در آنجا زندانی می کردند تا آسیبی به افراد جامعه نرساند.

♦️در اروپا جهت حمایت از جن گیری و دفع اثار جن کلیسای کاتولیک و پاپ بندیکت شانزدهم از این موضوع حمایت می‌کنند و تحت رهبری پدر آرمان اورکا اقدام به تأسیس انجمن بین‌المللی جن‌گیران نموده‌است.

♦️بعد از گذشت سالیان سال بین مردم مرسوم شد و خیلی از عارفین و بزرگان با سیر در ملکوت و ارتباط با اجنه مسلمان و…بر خیلی از مسائل چیره یافتند و بالاخص ابن سینا پدر علم طب ، جزو بزرگترین جن گیران و اساتید بزرگ علوم غریبه بوده است و کتاب هایی در این زمینه تالیف کرده است.

♦️از دیدگاه روانشناسی و علمی چیزی به عنوان جن وجود ندارد و چیزی که نتواند با علم اثبات کرد درست نیست و توهمات ذهن و مالیخولیا است و حتی بسیاری از روانشناسان بر این باورند که این رفتارهایی که افراد جن زده دارند به علت فشار عصبی می باشد و شخص باید درمان روانشناسی پیش ببرد تا درمان حاصل شود و حتی مراسم #زار_درمانی را تلقین می دانند و می گویند شخص به علت اینکه باور دارد اگر به #بابازار و یا #مامازار مراجعه کند درمان می شود و فقط تلقین خالی است و رسمیت علمی ندارد.

 

پزشکی

🔰 اثبات اینکه زار تلقین نیست 🔰

♦️دلیلی بر صحت اینکه در این دنیا هرچیزی که قابل رویت نباشد وجود ندارد نیست، بشر بالغ بر صد سال است که با ایستگاه های فضایی، با کهکشان ارتباط دارد و قبل از آن فقط کسانی که نجوم یا #اسطرلاب اطلاع داشتند و آن هم در حد خیلی کمتر و حتی اگر به افراد و خیلی از دانشنمندان گفته میشد که فاصله نوری چیست حتی نمیدانستند و حتی نمیدانستند کهکشان راه شیری چه جزییاتی دارد، اما الان با وسایل امروزی درک بهتری از آن دارند، پس هرچیزی که قابل رویت نیس دلیل بر نبودن و توهم نیست.

♦️ همه ی ما می دانیم افراد خیلی کمی در سطح هر کشوری می توانند به چند زبان زنده دنیا صحبت کنند و خیلی ها حتی به یک زبان زنده دنیا صحبت نمی کنند ، اما افرادی که زار دارند با توجه به نوع زار گاهی به ۷ زبان زنده ی دنیا صحبت می کنند، به عنوان مثال اگر یک پیرمرد کشاورز روستایی که یقین داریم سواد درسی ندارد و یقین داریم به آموزشگاه و جایی جهت زبان نرفته و ایشان زار داشته باشند، هنگام زار نزول پیدا می کند اگر زار به زبان المانی وارد باشد و یک مترجم المانی از وی هنگام نزول از وی سوال المانی بپرسد پاسخ آلمانی دریافت خواهد کرد و این مساله بصورت عملی قابل اثبات است.

♦️زار شخص را از اخبار غیبی مطلع می کند ولی کسی که مشکل روانی دارد نمی تواند خبر از اینده بدهد یا بفهمد سحر و جادو کجاست.

♦️کسی که زار دارد در منزل یا محل کار صداهای خاصی مثل کوبیدن به دیوار یا صدای شستن ظرف و…می شنود که گاهی حتی اهل خانه و یا همکاران متوجه آن صداها می شوند اما شخص دچار مشکل روانی یا مالیخولیا چنین قدرتی ندارد.

♦️زار به کار خیر و نماز و عبادت خالصانه شخص را دعوت می کند و در بین تمام اهل هوا عادی است، اما اشخاص دارای مشکلات روانی همه اهل عبادت و راز و نیاز نیستند.

♦️گاهی شخص دارای قدرت زیاد با وجود زار می تواند سحر و جادو را احضار کرده و این از قدرت زار است ، اما شخص دارای بیماری روانی قدرت احضار اجسام را ندارد.
♦️زار داشتن ربطی به اعتقاد به علوم غریبه ندارد ، حتی کسانی که اهل انواع خلاف باشند نیز ممکن است زار داشته باشند و منظور از زار داشتن، نزول آن است ، و شخص دارای بیماری روانی قدرت کتابت و نوشتن طلسمات ندارد و اگر بنویسد جواب نمیدهد اما شخص دارای زار در صورتی که اذن نوشتن داشته باشد اجابت خواهد شد.

🔴 نتیجه می گیریم زار، بیماری روحی نیست و کاملا واقعی است🔴

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!