لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
گنج یابی

? سحر دفینه و گنج و پاسخ به شایعات رایج?

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

دفینه یا گنج

🔹️دفینه یا گنج به مال و ثروتی که در گذشته در مکانی دفن و جاسازی جهت محافظت از دستبرد سارقان و…گفته می شود و مال و ثروت برای همه ارزش دارد آرزوی دستیابی به دفینه ، گنج ، مال و ثروت با حفاری در کوهستان و رفع موکل گنج و براورده شدن رویای ما ! .

 

🔹️متاسفانه چند صباحی است افراد #استادنما و #شیوخ_قلابی خود را ماهر در ابطال این سحرهای بزرگ نموده اند و با گرفتن هزینه های هنگفت و سنگین در آخرکار هنگام رسیدن به نقطه ی آخر کار، با لفظ #گنج_را_جابجا_کردند سعی در تفره رفتن و شانه خالی کردن از مسئولیت دارند.

 

حفاری

🔹️همانطور که می دانیم مال و ثروت برای همه ی افراد دنیا ارزش دارد و در گذشته نیز این شرایط حاکم بوده است ، بنابراین گذشتگان مخصوصا پادشاهان و سرداران بزرگ و سلاطین و حکام و فرماندهان و افرادی که مال و ثروت داشته اند ، بر عقیده زنده شدن بعد از مردن بوده و برای اینکه از لحاظ مالی دچار کمبود پول نشوند همراه میت یا اطراف قبر یا در همان محدوده آثار میراث خود را دفن نموده و علایمی برای پیدا کردن آن بر جای گذاشتند.

 

دفینه

🔹️برای دستبرد نرفتن این اموال از اساتید و جادوگران بزرگی استفاده میشد و به اصطلاح برای آن گنج موکل می گذاشتند تا هر کسی به هر طریقی به آن نزدیک شود یا منصرف و نا امید شود یا بیم هلاک شدن و نابودی داشته باشد.

موکل گنج

🔰 سحر دفینه دقیقا چه کاری انجام میدهد؟🔰

🔹️ سحر دفاین و کنوز وظیفه ترساندن و دل سرد کردن را دارد یعنی شخص کاشف اقدام به دستگاه زدن در نقطه مورد نظر دارد و از حیث سلامت دستگاه مطمئن است ولی هنگام کندن و حفاری به عنوان مثال دستگاه فاصله ۵ متری را نمایش می دهد و شخص ۵ متر را حفاری می کند اما آن بار را نمی بیند …اشکال کار در کجاست؟

1️⃣ موکل سحر در هنگام حفاری سعی می کند به عنوان مثال بجای کنده کاری با زاویه ۹۰ درجه شخص را با زاویه شیب دار ۱۲۰ درجه ترغیب کند و شخص ناخوداگاه حتی چند متر پایین تر از آن مکان را حفاری می کند ولی چیزی کشف نمی کند.

2️⃣ شخص با زاویه و مکان درست اقدام می کند اما ناخوداگاه مزاحمی یا شخصی از دور متوجه حفاری میشود و اینگونه حتی هر زمانی در دل کوه صعب العبوری حفاری کند باز مزاحم خواهد داشت که می تواند مزاحم از اهالی منطقه و یا از اجنه بوده و خود را به شکل انسان دراورده تا شخص بترسد و از حفاری منصرف شود.

3️⃣ به شکل مار و حیوانات وحشی و گرگ مخصوصا در غروب و شب می اید و یا حتی به شخص سنگ پرتاب می کنند تا شخص فرار کند.

4️⃣ در هنگام حفاری وسایل گم می شود یا وسایل برقی می سوزد و یا اختلاف و استرس در ذهن حفاران انداخته و استرس اینکه اگر موفق شویم شریکمان ما را دور میزند یا بلایی سرمان می آورد یا شریک ما ،مخبر و اطلاعاتی است.

5️⃣ در هنگام کار بصورت ناخوداگاه اکیپ و گروه سرد می شوند و یا ترس و لرز دارند.

و….

ثروت

🔹️جن نمی تواند بار را جابجا کند و حتی در مقبره پادشاهان نیز اگر قوی ترین اجنه به کار برده شوند حتی آنها نیز به دلایل خاصی نمی توانند بار را جابجا کنند لذا گول این #شیادان_اینترنتی را نخورید.

 

🔹️موکل دفینه این حوادث را انجام میدهد و تمام کسانی که واقعا دنبال این راه رفته اند متوجه می شوند و اگر حتی کسانی اعتقاد به جن و سحر و جادو نداشته باشند، باز همین اتفاقات برایشان پیش خواهد آمد…لذا اعتقاد به جن، ربطی به کار موکل سحر و جادو و دفینه ندارد و موکل کار خود را انجام می دهد.

🔹️قران کتاب خداوند و تماما شفا است ولی با چندبار خواندن سوره های قران هیچ تاثیری در دفع موکل ندارد برای امتحان و صحت کلام می توانید کل ایات قران با صوت عبدالباسط در هنگام حفاری پخش کنید و متوجه می شوید تاثیری در رفع موانع موکل ندارد.

🔹️هر گنجی رزق شخص یا گروهی است اگر گنجی رزق کسی نباشد و بزور و با هر وسیله ای به دست شخص دومی برسد یا در فروش آن مشکل پیش می آید، یا اگر فروش رود اهالی خانواده برکت نداشته و همیشه پول دوا و دارو می شود و لذت دنیا را نخواهند برد…افراد متخصص بارها اینطور صحنه هایی را دیده اند و یا تجربه نموده اند.

🚫 مطالب ذکر شده جهت راهنمایی و مواجه نشدن با شیادان است لذا ما به هیچکسی توصیه نمی کنیم به گنج یابی و پیداکردن دفینه و خراب نمودن آثار باستانی اقدام نماید و اصرار بر مرمت و شناخت گذشتگان با استفاده از آثار برجای مانده داریم 🚫

بخور مقل ازرق 100 گرمی _ اصل و اعلا درجه ممتاز

✅ مناسب باطل سحر ✅ هلاک دشمن ✅ گرفتن حق از ظالم ✅ دور کردن فامیل و اقوام بد ✅ مناسب احضارات یهودی ✅ مناسب احضار جن ✅ پر استفاده در اعمال صبی ✅ زجر موکلین کافر و عمار مکان
کیفیت ممتاز

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!