لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
جادوی وودو

? سحر و جادو و علائم آن ?

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

✳️ سحر و جادو یک واقعیت است که در زندگی خیلی از انسان ها وجود دارد و علت آن وجود دشمنان و افراد حسود و یا فرصت طلب برای گرفتن نتیجه مد نظرشان می باشد .

✳️ سحر و جادو انواع مختلفی دارد که تمام آنها نهایت بر ۴ عنصر ( آب ، باد ، آتش ، خاک ) ساخته می شود بنابراین هرکسی تخصص ابطال آنها را ندارد .

@Abo_hosein786

✳️ علائم سحر و جادو در هرکسی به صورت و طریقی می تواند باشد و عمدتا خواب افراد را نیز در بر می گیرد .

❇️ سحر و جادو اگر شخص اقدام به ابطال آن نکند در زندگی وی اختلال جدی خواهد افتاد ، به عنوان مثال اگر کسی به سحر و جادو اعتقاد نداشته باشد ، موکل سحر به اعتقاد او کاری ندارد و وظیفه اش با توجه به ماموریتی که ساحر به وی سپرده انجام می دهد .

✳️ موکل سحر با کسی شوخی ندارد و اگر قصدش تخریب زندگی شخص باشد به معنای واقعی دمار از روزگار شخص در می آورد و اگر شخص بصورت خودسرانه اقدام به ابطال آن بنماید ، اوضاع برای شخص بدتر خواهد شد و حتی ممکن است موکل سحر (که کافر و شیطانی است ) حتی باعث مس جن شود یعنی عضوی از بدن شخص را لمس کند و آن عضو (دست یا پا و…) فلج یا بی حس شود و شخص به دکتر مراجعه می کند و دکتر فکر می کند سالم است و علاجی برای درمان آن ندارد علاج تنها و تنها اول دست خدا و دوم دست استاد با مهارت است .

@Abo_hosein786

? افرادی با گرایش مذهبی ( ضمن احترام به عقاید همه ) فکر می کنند با خواندن نماز و قران و گوش دادن قران و چله برداشتن خودسرانه سحر و چشم زخم را ابطال می نماید .

⭕️ ضمن احترام اصلاً و ابداً اینگونه موردی صحت ندارد ، نماز و آیات قران تماماً شفا هستند ولی اگر شخص مسحور (سحر شده ) تمام قران را در سال ده بار کامل بخواند تاثیری در موکل سحر و ماموریت او ندارد ، هرچیزی جای خود را دارد ، اینگونه افراد نباید با تحمیل عقاید و اعتقادات خود سبب بروز اختلال در سیستم زندگی خانواده بنمایند ، زیرا این آزار موکل سحر از لحاظ دینی حق الناس بر گردن آن شخص می اندازد و علت آنکه اگر شخص تدبیر مناسب داشت ، خانواده مسبب زحمت نمی شدند .

@Abo_hosein786

⭕️ علائم سحر و جادو عبارتند از :

✅ خواب وحشتناک مداوم و دیدن جن در خواب
✅ خواب قبرستان ، میت ، کفن و قبرخالی
✅ درد دبعضی قسمت های بدن که منشا پزشکی نداشته باشد .
✅حس افسردگی ، پوچی و نا امیدی و علاقه به خودکشی
✅اختلاف بی دلیل بین اعضای خانواده و دعواهای تا حد خونریزی
✅ علاقمند شدن به افرادی که هیچوقت تمایل به دیدن و رویت انها نبوده
✅ دیدن جن و شنیدن صدا بی دلیل در خانه
✅ خواب های ج.نسی
✅دیدن کاغذ یا فلز با نقش و نگار نامفهوم در خانه
✅ گریه بی دلیل کودکان در خواب
✅ بسته شدن رزق و روزی بصورت ناگهانی
✅ عدم وجود خواستگار یا آمدن خواستگار و بهم خوردن بی دلیل ازدواج
✅ مریض شدن زیاد و بی دلیل
✅ کم اشتهایی و ایجاد تاول های چرکی و زخم و جراحت در بدن بی دلیل و بدون منشا و علت پزشکی
و…

@Abo_hosein786

⭕️ بعد از دیدن آثار سحر و جادو و یا دیدن سحر و دعا در منزل چکار کنیم ؟؟؟

? اگر سحر و جادو ، دعا و…در منزل رویت شد هیچگاه سعی نشود بصورت خودسرانه و یا استفاده از مطالب اینترنت و یا گوش دادن به رقیه شرعی و آیات احراق ، اقدام به ابطال آن نمود زیرا بسیار خطرناک است و صدمات جبران ناپذیری به شخص خواهد زد .

? در مرحله اول اگر استاد یا شخص ماهر وجود دارد آن را برای وی برده تا دستورات لازم جهت ابطال آن انجام دهد .

@Abo_hosein786

? در مرحله دوم اگر کسی استاد ماهر سراغ ندارد آن دعا یا طلسم را در ظرفی حاوی آب و نمک ( هرچه شورتر باشد بهتر است ) بیندازد تا زمانی با یک استاد ماهر در ارتباط باشد ، با اینکار سحر باطل نمی شود ولی اثرگذاری آن کم رنگ تر خواهد شد.

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!