لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
فال تاروت

? علت فقر دعانویس ها و رمال ها ?

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

🔰 علت فقر دعانویس ها و رمال ها 🔰

♦️ دعانویس یا کاتب یا نویسنده ادعیه و طلسمات نمی تواند سر خود اقدام به نوشتن نماید مگر اینکه از مقام بالاتر از خود اذن و اجازه نوشتن دریافت کند.

♦️گاه بعضا افرادی مشاهده می شوند که بدون هیچ دانشی از پیش، اقدام به خرید کتاب و نوشتن می نمایند.

♦️نوشتن آداب خاصی دارد و حالتی مثل اثر انگشت شخص یا امضای شخص پای برگه اوراق دولتی هست و شخص عادی نمی تواند به عنوان مثال بجای مقام دولتی برگه ای را امضا کند.

♦️در هنگام نوشتن حتی اگر کتاب مورد نظر و دعای مورد نظر ناقص باشد، باز موکلینی به حالت دعوت در منزل فرد نویسنده، حاضر خواهند شد و با توجه به آماتور بودن فرد و نبود شرایط مناسب و اداب کامل از وی ناراحت می شوند.

♦️حاصل این ناراحتی  شکل بستن رزق و روزی، بستن بخت دختران، بیماری های جسمی و روحی و…می باشد و تا دلخوری رفع نشود آنها این مشکلات را رفع نمی کنند.

 

جادوگر

♦️گاه مشاهده شده شخصی با ۲۰ سال تجربه نویسندگی و کتابت ادعیه و طلسمات ۴۰ درصد طلسمات وی جواب داده و ۶۰ درصد جواب نمی دهند و این به دلیل براورده نکردن خواسته موکلین است.

♦️ گاه مشاهده شده شخص دعانویس دچار مرض و بیماری بد یا دختران وی دارای بستگی بخت، پسران وی بددهن و پرخاشگر شده اند، پس حتی تجربه داشتن بدون به روز بودن اطلاعات و دانش اندک و بدون تحقیقات بی فایده است.

♦️کتابت طلسم و دعا به پیر و جوانی و سن و سال هیچگونه ربطی ندارد و دلیل بر این نیست چون شخصی پیر و مسن ۸۰ ساله باشد دعایش قوی تر از جوان ۱۸ ساله باشد…سن ممکن است تجربه باشد اما قدرت هرگز نخواهد بود و برعکس هیچ جوانی هم نمی تواند ادعا کند کامل است چون ممکن است شخص مسنی از وی هزار قدم جلوتر باشد.

🔰 پس سن و سال تاثیری در قدرت روحانیات شخص ندارد🔰

⛔️ هیچ دعانویس معمولی و حتی هیچ زن حتی اگر بالاترین استاد باشد حتی اگر #مامازار باشد نمی تواند سحر و جادو را باطل کند و هرکس ادعا کرد ادعای واهی است. ⛔️

عطر افنان دهن العود ابیض_20میلی لیتر

✅ افزایش انرژی و نشاط و دفع انرژی منفی ✅ اجنه از بوی این عطرها متنفر هستند و کسی که استفاده کند نزدیک وی نمی شوند . ✅ کسانی ک زار دارند و اهل هوا هستند مصرف این عطر بسیار مفید است ✅  برای بچه ای که زیاد گریه می کند بوییدن این عطر ارام می کند ✅ روحانیت نماز را بالا میبرد و در هنگام نماز بسیار مفید است
کیفیت ممتاز

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!