لوگو فروشگاه اینترنتی ابوحسین
صحبت با نادان

? مطالبی در مورد دانشمندان نا آگاه ! ?

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

🔴افرادی همیشه ادعای علوم غریبه، جن گیری،احضارات و…دارند در صورتی هیچ آموزشی ندیدند و ادعای کاذب هستنذ و باعث دردسر بقیه می شوند.

در هر جامعه و گروهی در هر منطقه جغرافیایی افرادی یافت می شوند که بدون هیچ دانش تخصصی در زمینه خاصی اظهار نظر می کنند ، عمده ی این افراد از دیده و شنیده دیگران استفاده می کنند و آن را به عنوان راوی و البته به عنوان صاحب مطلب خودشان است روایت می کنند .
☑️طبق براورد روانشناسی و جامعه شناسی ۷۰ درصد مردم در هر زمینه ای که اطلاعات ندارند اظهار نظر میکنند به این ۷۰ درصد ،<<دانشمندان نا آگاه>> می گویند.
☑️از ۳۰ درصد باقی مانده ، ۲۰ درصد حسود هستند و خود موفق نشده اند و بصورت عمد یا ناخوداگاه سعی بر این دارند تا شخص را از راه و مسیر درست گمراه کنند تا نتواند موفقیت مورد نظر را پیدا کند.

☑️از ۱۰ درصد باقی مانده ۵ درصد راه درست را رفته اند و یا از ان راه خسته شده اند و یا راه جایگزین پیدا کرده اند تا بهتر موفق شوند و راه درست را آموزش نمی دهند.

☑️فقط ۵ درصد از جامعه هستند که مسیر درست، بدون حسادت، و دلسوزانه پیش برده و اطلاعات کافی دارند و سعی در هدایت سایر جامعه به سمت درست دارند.

🔰ما در زندگی امروزی همین مشکل را در جامعه داریم کافیست شخصی بگوید دلم درد میکند :
۷۰ درصد : ممکن است بخاطر درد پایت باشد!
۲۰ درصد : چیزی نیست الان خوب می شوی!
۵ درصد : باید چکاپ بگیری…و میگذارد میرود!
۵ درصد : به اورژانس تماس گرفته و بیمار را نزد بیمارستان یا دکتر متخصص میبرد!

دانشمندان نا آگاه که سواد علمی و تجربه ندارند و فقط می خواهند اظهار نظر کنند. 70 %
افراد حسود که خود بلد نیستند و به دنبال گمراه کردن بقیه هستند تا آنها موفق نشوند. 20 %
افرادی که راه درست پیدا کرده ولی آموزش نمی دهند 5 %
افرادی که راه درست پیدا کرده و آموزش می دهند 5 %

🔰 در #علوم_غریبه این اتفاقات نیز رایج است ما دانشمندان نااگاهی داریم که از روی هوا نسخه تجویز می کنند و به بیمار می دهند که اساسا اشتباه است.
شخص مراجعه می کند و دانشمندان نااگاه با تشخیص غلط برای وی دستوراتی صادر می کنند که ۱۰۰ درصد حال شخص بدتر می شود برای مثال کسی که ارضی دارد تحت هیچ شرایطی نباید گلاب به دست و صورت بزند چون قطعا خیلی حالش بدتر می شود و حالت ریختن بنزین در آتش دارد.

استاد عامل

قدم اول : تشخیص صحیح با استفاده از هر روش معتبری می باشد.

قدم دوم : باید شرایط اجتماعی و خانوادگی و شخصی بیمار چک بشود و بر اساس آن تجویز صادر گردد.
به عنوان مثال ممکن است بیمار خانم باشد و نیاز به مراجعه حضوری باشد و وی با توجه به محدودیت های جامعه ، ترس و استرس و…نتواند حضوری برای رفع درمان حضور یابد ، بنابراین باید حتی الامکان تا جایی امکان دارد راه های از راه دور برای نوع مشکل و رفع ان استفاده گردد ، مگر واقعا هیچ راهی بجز حضور وی وجود نداشته باشد.


قدم سوم: درمان با ارزانترین و به صرفه ترین مواد و بخورات و رفع مشکل
باید مشکل را با ارزانترین راه درمان کرد گاهی کاری هزینه سنگینی دارد و مراسم خاصی، این دلیل بر کلاهبردار بودن ان استاد نیست، دلیل بر این نیست هرکس هزینه سنگین بگیرد کلاهبردار است و هرکس سبک بگیرد عارف و خداپرست!

اگر کسی هزینه سنگین می کند در طول درمان با احترام از ان استاد لیست بخواهد هیچ مانعی ندارد و هرکسی هم رایگان دعا یا طلسم می نویسد تا مدت چند ماه طلسماتش جواب میدهند و بعد شخص استاد کارهایش قفل می شوند و آن بخاطر اینست که ۱۰۰ درصد اداب را کامل رعایت نکرده و موکلین ناراحت هستند .
همانطور که ما انسان ها خرج هایی داریم موکلین نیز خرج های خاص خود را دارند و بعضی از انها بخورات خیلی خیلی گران را دوست دارند ، پس تمام کسانی که هزینه سنگین میگیرند کلاهبردار نیستند .

قدم چهارم : انجام حجاب قوی بدست استاد
اگر مراجعه کننده برای هر امری آمد بالاخص باطل السحر و گشایش، بعد از رفع باید حتما حجاب توسط استاد نوشته بشود حتی اگر شخص از بزرگترین استاد اذن داشته باشد کیفیت نوشتن حجاب هرگز بپای استاد نمیرسد.

🔴هیچ زنی در کره ی زمین حتی قوی ترین زن ، حتی قوی ترین ساحر جهان اگر باشد ، نمی تواند #باطل_السحر انجام دهد و سحر باطل کند هر کسی از بانوان گفت توانایی ابطال دارد ، دروغ محض است🔴

🔴 هر گرفتگی در زندگی و مشکلات ماورایی نیست پس با خیال راحت زندگی کنید و خرج بیهوده نکنید🔴

🔴 هرگز فراموش نکنید بالاترین درمانگر خداوند هست و ما فقط وسیله هستیم و تا اون نخواهد اگر تمام اساتید جهان از زمان ادم تا زمان قیامت حاضر بشوند حتی یک برگ را با علوم غریبه نمی توانند جابجا کنند، الا بذکرالله و تطمئن القلوب🔴

🔴 وضع مالی استاد ربطی به کار وی ندارد، بسیاری از موکلین قوی دوست دارند ان استاد در همان سطح بماند، چون میدانند اگر وضع وی بهتر شود دیگر دنبال علوم غریبه نمیرود و مشکلات مردم را حل نمی کند آنها بهتر از ما ذات ما را میشناسند🔴

🔴 سن و سال نیز ربطی به استادی ندارد ممکن است شخصی ۱۵ ساله باشد(در کشور ایران و خوزستان چند مورد داریم) و استاد حاذق و قوی باشد و شخص ۵۰ ساله باشد حتی یک تب بُر نتواند بنویسد یا بنویسد اثر نکند، در ضمن کتابی حرف زدن و خونگرم حرف زدن شخص نیز دلیلی بر مهارت وی ندارد و بسیاری از کلاهبرداران بصورت کتابی و چند کلمه قرانی وسط کلامشان استفاده می کنند و مردم ساده را با انواع روش مختلف تیغ می زنند🔴

🔴 اگر زمانی استادی به هر دلیلی گفت بخور نایابی بیاورید تا برای شما کار رایگان بزند قطعا دروغ گو است ، آن بخور نایاب حتی ممکن است هزینه سنگین برای شما داشته باشد پس کار وی رایگان نیس🔴

🔴 بیشتر شیادان اسم های عجیب غریبی با طلسمات من دراوردی در می اورند گول شیادان را نخورید مگر شناخت کافی از شخصی داشته باشید 🔴

🔴 در امور خیر استخاره جایز نیست اما اگر به هر دلیلی می خواستید ببینید طرف مقابل ایا بدرد شما میخورد یا خیر ، با کتاب(سرکتاب) ، یا خواب بینی مشخص می شود 🔴

انتشار در شبکه های اجتماعی زیر :

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه

تمامی مطالب و مقالات حاصل سال ها زحمت و تمرین و مطالعه بدون کم و کاستی تهیه شده و هدف ما جلوگیری از سواستفاده ، شیادی و کلاهبرداری و حل مشکلات مردم می باشد .

سایر مقالات و نوشته ها

دیدگاه خود را برای این مطلب بنویسید.

دیدگاه شما برای ما بسیار ارزشمند است!